Beteende förändring

Amandaeleonora

Trådstartare
Vet inte om detta är rätt forum för det här, men behöver ha snabbt svar och undrar om någon varit med om något liknande med sin hund!!! På bara en sekund ändrade vår hund beteende mönster. Han började skälla/gny, skaka och verkade jätterädd. Ibland blir han hyperaktiv och han KLÄTTRADE precis ur en hundhage som an aldrig klarat av att göra tidigare. Han bokstavligen försöker klättra på väggar och allt som går att klättra på. Skulle ta ut honom på en promenad men då blev han plötsligt jätteslö och vägrade gå. Han ville inte ens jaga hönsen som han ALLTID gör när vi går utanför dörren. Han varvar mellan att vara slö och hyperaktiv/helt panikslagen. Fattar inte vad som kan ha hänt. Har någon annan varit med om detta???
 
Å
Vet inte om detta är rätt forum för det här, men behöver ha snabbt svar och undrar om någon varit med om något liknande med sin hund!!! På bara en sekund ändrade vår hund beteende mönster. Han började skälla/gny, skaka och verkade jätterädd. Ibland blir han hyperaktiv och han KLÄTTRADE precis ur en hundhage som an aldrig klarat av att göra tidigare. Han bokstavligen försöker klättra på väggar och allt som går att klättra på. Skulle ta ut honom på en promenad men då blev han plötsligt jätteslö och vägrade gå. Han ville inte ens jaga hönsen som han ALLTID gör när vi går utanför dörren. Han varvar mellan att vara slö och hyperaktiv/helt panikslagen. Fattar inte vad som kan ha hänt. Har någon annan varit med om detta???
åki in!
 
Vet inte om detta är rätt forum för det här, men behöver ha snabbt svar och undrar om någon varit med om något liknande med sin hund!!! På bara en sekund ändrade vår hund beteende mönster. Han började skälla/gny, skaka och verkade jätterädd. Ibland blir han hyperaktiv och han KLÄTTRADE precis ur en hundhage som an aldrig klarat av att göra tidigare. Han bokstavligen försöker klättra på väggar och allt som går att klättra på. Skulle ta ut honom på en promenad men då blev han plötsligt jätteslö och vägrade gå. Han ville inte ens jaga hönsen som han ALLTID gör när vi går utanför dörren. Han varvar mellan att vara slö och hyperaktiv/helt panikslagen. Fattar inte vad som kan ha hänt. Har någon annan varit med om detta???
Ring till veterinären omgående. Kommer ni inte fram så åk in till veterinären.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 484
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 275
Senast: Sezziyanen
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
6 601
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 630
Senast: mmbot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp