Bukefalos 28 år!

Bett med mintsmak?

Pazuzu

Trådstartare
Hittade dessa bett med mintsmak: Eggbett , Fullcheek , sen när började hästarna tycka om mint? :confused: Bett med äpplesmak har man ju sett, men mint? Är det någon som har ett sådant här bett? Vad tycker hästen om det? :confused:
 
Ja, det kan ju inte gynna hästen särskilt mycket om man nu inte fött upp den på tandkräm eller så! :rofl:

MYCKET konstigt med mintsmak! :eek: :confused:
 
Då får man testa mint-hästgodis innan man köper ett sådant bett, hästen måste ju tycka om smaken! :D Fräsch andedräkt lär hästen få iallafall! :D :rofl:
 
Men det kan väl inte vara så smaskigt? Fast det beror väl kanske på hur stark mintsmaken är också. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 058
Senast: villhöver
·
  • Artikel
Hästnyheter Hennes häst visar tydligt att den inte trivs med att ridas på bett. Men Amy Boysen vill börja tävla i dressyr – och då är kravet på bett...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 994
Senast: MiniLi
·
Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 409
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 101
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp