Bettregler (ponny)

Miljon

Trådstartare
Försökt läsa TR, men då det är bettringens utformning jag har frågor om och det hittar jag inget om, vänder jag mig till er :)
Får ett tredelat bett ha fasta ringar? D-ringar? Baucherbett, är det okej eller inte?
 
Försökt läsa TR, men då det är bettringens utformning jag har frågor om och det hittar jag inget om, vänder jag mig till er :)
Får ett tredelat bett ha fasta ringar? D-ringar? Baucherbett, är det okej eller inte?
Tränsbett är tillåtet med fasta ringar, med D-ringar och med eller utan parerstänger. Tränsbett ska vara antingen odelat, tvådelat eller tredelat. Alltså är ett tredelat med fasta ringar godkänt.

Baucherbett finns med på bild, så det är också godkänt.

/Lady_S
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
811
Senast: Linda_A
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 783
Senast: hhere
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 248
Senast: Araminta
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
459
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp