Bukefalos 28 år!

Bettskena snarkning

Jamtland

Trådstartare
Har skaffat mig en bettskena som ska motverka snarkning och nog tycker jag den hjälper, men jag får ju så jävla ont i käkarna?! Hur lång tid tar det innan man vant in underkäken?
 
Har skaffat mig en bettskena som ska motverka snarkning och nog tycker jag den hjälper, men jag får ju så jävla ont i käkarna?! Hur lång tid tar det innan man vant in underkäken?
Är den anpassad och utprovad hos tandläkare?
Om det är en sådan där färdig man gjuter själv så kan det bli väldigt fel och leda till smärta istället för bättring. Kan vara så att den är för tjock till exempel så att din käke hamnar i en onaturlig vinkel/ställning.
 
Om det är hos tandläkare eller liknande - be de slipa ner den. Jag fick skitont av min i början, de var tvungna att slipa ner den rätt hårt för att den skulle passa. Numera vill jag inte vara utan den.
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 830
Senast: Bubbla
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
660
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
619
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 025
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp