Vad exakt fungerar inte? Du ska få en notis när någon har skrivit i tråden, men om du då inte klickar på notisen och går till tråden så får du inte fler notiser om folk skriver i tråden, förrän du besökt den.
Såna notiser har jag aldrig fått, får bara när jag citerats eller någon reagerat på något av mina inlägg.
 
Kan du ha klickat ur det i dina notisinställningar? Om du i din profilmeny klickar på notiser och sen notisinställningar så får du upp en lista med olika val med tillhörande checkbox om du ska få notis för dem. Är alla de ibockade?
Allt ser ut att vara ikryssat 🤔
Aja det är inte hela världen om det inte fungerar av någon anledning :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter "Vi måste räta på våra syltryggar då och då, och även lyfta och vädra skiten under mattorna", skriver Ridsports chefredaktör Catharina...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Denna funktion har slutat fungera för mig. Är det någon som vet hur jag får den att fungera igen?
Svar
19
· Visningar
767
Senast: _Elly_
·
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
249
Senast: SiZo
·
Fritid Har ni tips på en bra solcellradio, gärna med usb för laddning av moiltelefon (om det finns en sådan funktion)? Tänkte att det kunde...
Svar
3
· Visningar
146
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp