bidrag från kommunen??!!

LadySara

Trådstartare
man blir juh mörkrädd när man jämför bidragen till våran klubb å vårat hockeylag.. de som vi från per år ja de är väl ungefär samma som dom får i månaden.. våran ridskolechef försöker ta tag i de hära i kommunen... var i tidningen idag med repotage om bidragen..

vet ni va era ridklubbar får i bidrag per år??
 
Vår klubb för inte en krona. Och vill inte ha några bidrag heller. Verksamheten skall vra självbärande och det är den.

Jag betalar för övrigt ungeför lika mycket för ridningen som för hockeyn.
 
Ingen aning. Vet att dom får lokalt aktivitetsstöd i alla fall.

Vi hade en föreläsare från Svenska Ridsportförbundet (Uppland) som berättade om alla bidrag man kunde söka och det finns ju massor att söka! Helt otroligt, vi trodde inte att det var sant när hon berättade om alla bidrag. Tror inte att så många vet att dom finns och hur man söker och det är ju synd! :(
 
hur går de ihop?? vore kul att veta?? kasnke kan hjälpa till med tips i våran klubb...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
724
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
837
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 675
Senast: Mia_R
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp