Bifoga mer bilder

astronaut

Trådstartare
Finns det någon möjlighet att man kan ändra så man kan införa t.ex. max 3 bilder per inlägg än som det är idag där man bara kan införa 1 bild per inlägg?
 
Om de nya eu-reglerna som stötte på patrull i parlamentet genomförs, lär jag kanske få återgå till att inte tillåta uppladdning alls.

Jag tycker nog det kan räcka med en bild, vill man diskutera mer än en bild kan man skriva ett inlägg för varje bild. Enda stället där det kanske är mer befogat med fler bilder är nog i så fall under radannonser.
 
Använd en uppladdningssida, typ Imgur, och infoga bilderna via URL? Om inte det också ändrats på sistone, men bildtrådarna pekar på att det fortfarande ska gå att göra så.
 
Använd en uppladdningssida, typ Imgur, och infoga bilderna via URL? Om inte det också ändrats på sistone, men bildtrådarna pekar på att det fortfarande ska gå att göra så.

Inte alltid jag sitter vid en dator på så sätt så därför det skulle underlätta att kunna lägga in här direkt.

Om de nya eu-reglerna som stötte på patrull i parlamentet genomförs, lär jag kanske få återgå till att inte tillåta uppladdning alls.

Jag tycker nog det kan räcka med en bild, vill man diskutera mer än en bild kan man skriva ett inlägg för varje bild. Enda stället där det kanske är mer befogat med fler bilder är nog i så fall under radannonser.

Då förstår jag. Skadade inte att fråga i vilket fall.
 
Inte alltid jag sitter vid en dator på så sätt så därför det skulle underlätta att kunna lägga in här direkt.

Jag tror att åtminstone Imgur har en app också, så att du kan ladda upp saker dit från telefon eller padd. Kan vara värt att kolla upp iallafall.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 513
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
304
Senast: MiaMia
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
416
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
41 42 43
Svar
846
· Visningar
54 752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp