Bikini där rumpan syns?

Vi hotade med att köpa en till brorsan i födelsedagspresent en gång. Som tur va så var dom slut. Hade drömt mardrömmar resten av livet om han tog på sig en sån 😂
Ja jag fick en liten lektion i hur han nästan behövde luta sig bakåt för annars blev det som en liten ficka fram vid snoppen så alla fick ta del av hela härligheten så att säga 🙈 du kan ju informera din bror om det ifall du ångrar dig, så du slipper åtminstone den synen 😅
 
Har inte de flesta kvinnor udda samlingar av trosor, som de inte direkt erkänner att de har? Vi tittar ju inte i varandras troslådor direkt. Jag slår vad om att gruppen med udda trosor är större än gruppen med matchande bh till vart enda par de äger. Det är bara något män tror att kvinnor har.... Jag har några som matchar. Behöver man till varje par?
Jag använder knappt bh längre, kör på sport bh istället och har trosor som matchar, fast när de är i tvätten blir de va som finns i lådan. Har inga udda trosor per så. De enda är väl ett par string, som jag ändå aldrig använder men inte riktigt haft hjärta att slänga av någon anledning då jag haft dom i +15år, men mest legat i lådan å skräpan. Borde egentligen slänga dom när ja ändå inte använder dom, men är väl "kan va bra att ha" typ. 😅
 
I wish! 😂😂😂
Screenshot_20200709_095045.jpg
 
Ja det var ingen hit 😅 Fick byta trosor med jämna mellanrum dagarna efter pga sårvätska. Men sen ska jag å andra sidan säga att ytterst få kläder sitter bra ett helt marathon utan skav. Men det hade nog funnits betydligt bättre alternativ i alla fall :D

Rekommenderar inte heller barbackaritt i spetsstring :arghh:

Ni vet hur man reagerar när någon drar naglarna på en griffeltavla eller på en bit frigolit? Den känslan får jag i kroppen när jag läser era inlägg. Haaagrghrrrrrhhhuuuuhaaaaaaaaaggghh. :nailbiting:
 

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
214
Senast: Dentaku
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 873
Senast: Badger
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
1 732
Senast: BornAgain
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp