Fibusen

Trådstartare
Vart hittar man bra och fina bikinisar?

Och till vilken kroppstyp ska man satsa på vad?

Jag är lite småmullig, speciellt över höfter/rumpa/lår. Halterneck kan jag INTE ha då snöret i nacken triggar igång min migrän direkt. Och jag vill ha en ordentlig knäppning bak så den inte går upp. Gärna annan färg än svart. Blir brun relativt lätt. Och någon som sitter på plats när jag badar! Tänker mig någon bh-liknande överdel då?

(mindre bikini att ligga hemma och sola i har jag, men vill ha något stadigare när jag åker och badar)

Några tips?
 
Ellos har jättemycket. Funkar t ex modell och färg på denna? (174 kr)

b
 
Nelly har många varianter. Jag brukar köpa topp där och så har jag några olika trosor jag varierar med sen innan om jag inte orkar köpa någon ny. :)
 
Jag har precis googlat sönder mig efter samma som det du frågar efter. De allra finaste jag hittade var såklart slutsålda sen år tillbaka eller fanns bara att beställa från långt långt bort...

Men iallafall jag har tittat på sportaffärer, där finns stadiga som sitter kvar. Tyvärr mycket svart... :/

Följer tråden och hoppas på bra tips!
 
Tyckte jag såg ett par fina på Kappahl för ngn vecka sedan. Tror det var XLNT märket. Brukar vara vettiga i utförandet. Förra året fanns det fina även på Lindex.
 
Tack för den här tråden @Fibusen *not* :rage:

Nu har jag lagt en beställning hos Bonprix bara för det... :cautious:
Jag har ingen aning om kvaliteten på deras badkläder, men det kändes bättre än priserna hos Klingel där jag började hitta fina saker :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp