Bil med plats för stora hundar

Musiclover

Trådstartare
Behöver lite tips om bil. Med största sannolikhet kommer vi att byta bil framöver. Har nu en Passat gte laddhybrid som jag inte är riktigt nöjd med av flera olika skäl. Nästa bil behöver ha stort bagageutrymme med plats för två flattar,med galler mellan dem, och helst laddhybrid. Någon som har några bra tips? Den kommer att privatleasas så inte alltför dyr. KIA och Subaru har dykt upp i tanken men har ingen som helst erfarenhet av dem.
 
Volvo XC40 laddhybrid kanske? Ca 3000 kr månaden för leasing, jämfört med nästan 5 för XC60
 
Min första tanke var att Citroen C5 har enormt bagageutrymme, men kollade lite och såg att de för tillfället inte säljs nya. Däremot har de någon variant på C5 men som då är en SUV, och den finns som laddhybrid. Hade jag behövt en hybrid med stort bagageutrymme hade jag kollat på den, vet dock inte vad prislappen ligger på eller vad du klassar som "för dyr" :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 399
Senast: Guldaskig
·
Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu...
2
Svar
27
· Visningar
1 881
Senast: golit
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Bästa Buke, hjälp mig att reda ut mina tankar. Vi har som bekant en kastrerad dvärgpinscherhane som är 7 år, han är okomplicerad på alla...
2
Svar
39
· Visningar
4 384
Senast: Eurydome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp