Bilar..Bilar..

S

Sudd

Är på jagkt efter ny bil..ja inte en sprillans ny men en bättre än den jag har.. Jag har några krav och undrar vad ni har för bilar.
Det ska vara en bra dragbil..jeepaktig. Fyrhjulsdriven ett krav. Den ska vara relativt billig i drift och inte slupra 2 liter milen..Helst ska den få dra runt 1800-200kg totalt.
Har BE körkort.
Har tittat lite på Honda CR-V men jag tycker dom ser lite klena ut och små, men det kanske jag bara inbillar mig. ??
Har en Subaru idag som jag i och för sig är nöjd med men det är lite för burkig och skuttig på vägen tycker jag. Sen skulle jag vilja ha så man kan välja fyrhjulsdrift eller ej. På sommaren är det ju rätt onödigt om man inte kör på något lerigt ställe, men på vintern ett måste för mig.
Tips Ideer tack...!!!!
Runt 100.000:- får den ligga i prisklass, så det lär ju bli något begagnat..
 
Nissan Terrano då, den är snygg tycker jag och får dra mycket!
 
Ja, dom tycker jag också är snygga..Vet du hur mycket dom får dra ?
 

Liknande trådar

Fordon Min Honda crv börjar bli gammal och sliten så nu är det dags att titta på ny bil. Vill ha en pålitlig och trevlig bil som inte är...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 002
Fordon Jag behöver en ny bil. Initialt var planen att helt sonika köpa en 4wd suv som även får dra. Fastnade för Honda crv. Men de försvinner...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 693
Senast: sjoberga
·
Äldre Jag kommer köra min nuvarande Volvo V70 så länge den funkar, men har bestämt mig för att börja tänka kring vilken bil som kan passa som...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: Tranan
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att jag måste köpa en ny hästtransport. Den jag har nu kommer inte hålla så länge till och jag vill inte lägga...
Svar
9
· Visningar
1 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp