Bukefalos 28 år!

Bild borta?

Popcorn

Trådstartare
Jag bara undrar vad som har hänt när jag har svarat på en tråd samt lagt in 2 bilder och sedan dagen efter så finns där inga bilder? Borta??? Varför?? :mad:
 
Sv: Bild borta?

Detta blir väldigt svårt att svara på för mig. Det kan vara allt från tekniska problem på Bukefalos eller troligare där du hade bilderna till att de tagits bort av moderatorn pga att de bryter mot forumreglerna.

Enklast i de fall något försvunnit är att först tänka efter själv, kan jag ha brutit mot reglerna, om det verkar mindre troligt är det bäst att höra av sig till den Moderator som är Huvudmoderator på just det forum det gäller.

Om man ogillar moderatorns svar får man gärna höra av sig till mig, med bra beskrivning om vad som hänt och var, gärna länkar om det finns.
 
Sv: Bild borta?

Vad var det för bilder? Är det bilder du tagit någonstans från nätet så bryter du mot forumreglerna om du lägger upp dem så de visas direkt i tråden. Det borde vara vanligaste anledningen en bild försvinner.

T ex om jag köpt ett par strykkappor på Hööks och vill visa dem. Om jag tar en egen bild på mina nyinköpa kan jag lägga ut den bilden. Men jag kan inte lägga ut produktbilden från Hööks hemsida på skydden.
 
Sv: Bild borta?

Det var 2 foton som jag har tagit själv på min häst. En med sadel och en utan.
 
Sv: Bild borta?

Ja, det är det. Nu är ju bilderna där igen? Men hur kan dom bara försvinna så där och sen dyka upp?
Fel på min dator kanske?
 
Sv: Bild borta?

Det där händer rätt ofta. Bilder försvinner och dyker upp lika snabbt igen.

Oftast så beror det på att den sidan som du laddat upp bilderna på ( i det här fallet Pixbox ) har problem med servern.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 508
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
1 012
Senast: VincentM
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
57 58 59
Svar
1 172
· Visningar
78 428
Senast: Tajger
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 525
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp