Bild & film tråd på våra underbara springare

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmblood

Är det inte dax med en bild och film tråd här på ridtravar forumet, som vi kan dela mellan varandra =) :d Jag skulle iallfall tycka det va väldigt kul att få se era springare! så kan ni ju skriva några rader om er=)
Här kommer lite bilder på oss iaf, jag har haft henne i 6år, och vi har nyligen konverterat till den akademiska ridningen, och vi är väldigt gröna fortfarande!








 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

Här kommer några bilder på min travar tjej. Har ridit henne i 6 år, ägt henne i 5 år. Har fram tills i somras inte gått att rida ordentligt då hon gärna står på bakbenen, men nu efter att hon vart hos en dressyrtränare går hon kanon =) I dressyren, vi har fortfarande uteritterna kvar att jobba med, :P

DSC02513.JPG

DSC02239.JPG

DSC02161.JPG

DSC01507.jpg

DSC01539.jpg

DSC01467.JPG
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

Om ni kikar under gnägg och ridtravartråden där finns det massor av bilder och filmer, men då får ni ju så klart sålla från de andra inläggen...
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

Hej!

Måste bara säja att ni ser jättefina ut!!

Jag förstår att du älskar din häst, precis som jag kan du inte ta blicken ifrån den- ens när du rider;-).

Jättefina bilder och jättefin häst!

/ lavinia
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

Kul med en tråd med endast bilder :laugh: Men joina oss även i ridtravartråden om du har lust! :D
Du och din häst är jättefina! =)

*kl*

Min 9åriga vbl-tjej, har haft henne i 1 år och sen hon kom så påbörjades omskolningen till ridhäst, hon var inte något dressyrriden/hoppad eller galopperad då hon kom. Hon var tränad för trav och monte.

Vi har precis kommit igång igen efter en liten kotledsinflammation, så nu tar vi nya tag och hoppas på det bästa.

Första ggn vi red dressyr på banan efter hältan, 2-3 månader sedan sist.








Uteritt på en riktigt taggad häst:




forts.
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

Du trycker på den bild du vill få in hit, sen på MENY, och sen "länka till bilden" och sedan nr 2. kod att använda i forum.
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

Du trycker på den bild du vill få in hit, sen på MENY, och sen "länka till bilden" och sedan nr 2. kod att använda i forum.

Jag vet,men det blir sånna där kryss istället för bild :(
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

KL

Här kommer en bildbomb på min travarkille. Yipzy Beer heter han och är född -98. Har haft honom sedan han var 5 år och gick då som skogsmullehäst pga att han var speciell i hanteringen. I Maj i år började jag äntligen skola om honom som ridhäst :)

19182_1254604118.jpg


30850_1254604410.jpg


31530_1254606623.jpg


56536_1255096930.jpg


79315_1255174063.jpg


35700_1255174309.jpg


Ursäkta bildbomb :angel:
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

Japp då hoppas jag också in här då.
Har haft min häst Ejan Kolifejan i över 5 år nu. Hon är nu 13 år och vi ägnar oss mest åt dressyr (har de blivit på senaste tid trots att jag är hoppryttare i grund och botten...:angel:) Tävlar LC samt har startat enstaka LB i dressyr.

Bilder som är visade 1000 gånger innan:
25616093.jpg

25616825.jpg

25856128.jpg

26553630.jpg

29635857.jpg

27167771.jpg
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

Så kan inte jag heller göra.. Jag går in på bilden, högerklicka på den och går in på properties. sen kopierar Adressen (URL). :)

Kl*
Min älskade vän som inte finns längre. =/
8425256.jpg
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

gud så fina hästar vi har asåå!!!!n såå härligt att se välridna och välskötta travare!!! keep on goiin!!!
 
Sv: Bild & film tråd på våra underbara springare

vilken underbar häst du har!! jättefin färg och vilkeeeen haals!!!:D:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 519
Senast: Fiorano
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 105
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 089
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp