Bild på Tindra

Jättesöt. Hade en kanin för många år sedan som på sommaren smet ut från sin bur och gick inte att fånga efter många försök. Kaninen levde iallafall några år till. Den höll sig runt stallet och jag ställde ut mat och vatten. :p
 
den såg trevlig ut, ..men varför har du så litet strö i buren? :confused:
 
sööööt.. ska få kaniner i vårat stall nu. 2 eller fyra st. =D skitkuuuuul :D
 
Hon gillar inte att ha mycket spån, det var ganska mycket i buren när jag tog bilden, hon sparkar upp det i hörnen. Mycket hamnar på golvet oxå. :D
 
Åh, va söt hon är! Liknar min gamla kanin Herr Skutt fast han var av färgen Madagaskar!!!! Snygg. Dvärgvädur va han oxå, tyvärr dog han -93 och blev åtta år. :cry: :cry:
Det var flera år sedan sist jag haft kaniner, funderar på att skaffa mej en/två snart och ha dem till min hästbox. :confused:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
870
· Visningar
56 899
Senast: Gnist
·
Övr. Katt https://shop-cdn-m.mediazs.com/bilder/trixie/front/cykelkorg/av/polyrotting/4/400/110145_trixie_front_fahrradkorb_rattan_hs_09_4.jpg...
Svar
5
· Visningar
781
Övr. Djur Coo-coo! Ett utav de allra äldsta domesticerade husdjuren och ett mera passande husdjur än de populära exotiska fåglarna som svämmar...
84 85 86
Svar
1 707
· Visningar
84 898
Senast: pepp
·
Övr. Hund Jag stöter då och då på roliga bilder m m angående hundar och tänkte det skulle vara kul med en tråd där man kan dela sådant med andra...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
45 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp