Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Bild på Tindra

C

claraswe

Jättesöt. Hade en kanin för många år sedan som på sommaren smet ut från sin bur och gick inte att fånga efter många försök. Kaninen levde iallafall några år till. Den höll sig runt stallet och jag ställde ut mat och vatten. :p

J

jojjo_blondin

sööööt.. ska få kaniner i vårat stall nu. 2 eller fyra st. =D skitkuuuuul :D

jemaha

Trådstartare
Hon gillar inte att ha mycket spån, det var ganska mycket i buren när jag tog bilden, hon sparkar upp det i hörnen. Mycket hamnar på golvet oxå. :D

C

Carolrita

Åh, va söt hon är! Liknar min gamla kanin Herr Skutt fast han var av färgen Madagaskar!!!! Snygg. Dvärgvädur va han oxå, tyvärr dog han -93 och blev åtta år. :cry: :cry:
Det var flera år sedan sist jag haft kaniner, funderar på att skaffa mej en/två snart och ha dem till min hästbox. :confused:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6506 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Har äntligen börjat fotografera med systemkameran efter ett långt uppehåll :) Så bomba med era senaste bilder tagna med systemkamera...
2
Svar
22
· Visningar
1 178
  • Artikel
Radannons Du som vill utvecklas i din ridning, vill du sköta och rida någon av våra andelshästar som om det var din egen häst och kanske inte...
Svar
0
· Visningar
135
  • Artikel
Bukefalosnyheter Bukefalos i dess olika former har snart funnits i 25 år, men andra hästrelaterade sidor har faktiskt existerat längre än så. Om jag...
Svar
1
· Visningar
441
Hemmet Jag skrev tidigare en tråd om vårt badrum och vi diskuterade lite kring hur vi kunde fräscha upp det. Sammanfattningsvis så pratade vi...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CXXXII
  • Kompromissa om boendeort
  • Spara pengar

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24