bild på "vargen"

V

villi

bild på \"vargen\"

Den lilla ulliga nallebjörnen har vuxit upp till en varg! eller man kan tro det när man ser denna bild:
[bild]http://www24.brinkster.com/djurportratt/jan04_svartvit.jpg[/bild]
 
Re: bild på \"vargen\"

jämthund.. så till hösten blir det premiär för henne på ä :)lgjakten
 
Re: bild på \"vargen\"

oj vad den smileysen hamnade på ett konstigt ställe ;)
 
Re: bild på \"vargen\"

Haha vilken härlig bild - fin hund!

För övrigt finns det en "ändra" knapp för sådana tillfällen + förhandsgranskning. Så du vet ;p.
 
Re: bild på \"vargen\"

jo jag vet.. men jag glömmer alltid att förhandsgranska :angel:
 
Re: bild på \"vargen\"

Vilken fin jämte. :love: Har också en jämte på snart 10 mån. För ca en månad sedan ställde han sin första älg, dock råkade min sambo skrämma iväg den då han trodde det var ett vildsvin. Han har jagat vildsvin också, men fick tyvärr lite stryk av en sugga med kultingar :crazy:, men han verkade som tur och väl inte bli avskräckt för det. Han skall åka till Jämtland i september på älgjakten. Ska bli spännande och se vad han går för.
 
Re: bild på \"vargen\"

Jo hon är fin men stor som ett hus! Hon är ju bara 8 månader...
 

Liknande trådar

Hundhälsa I tisdags blev min hund attackerad oprovocerat av en annan hund där ägaren inte kunde kontrollera hunden. Min lilla kille på 7 kg hade...
Svar
10
· Visningar
1 755
Senast: Lillkin
·
Avel Hur tänker ni som har föl där det finns varg, får de sova inne ett tag tills de vuxit på sig lite eller går de ute dygnet runt direkt...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: MayGrace
·
IT & mobiler Vi bygger ny hemsida till ridskolan och tänkte be medlemmarna att bidra med bilder vi kan använda där. Då är ju någon form av molntjänst...
Svar
19
· Visningar
847
Senast: Sassy
·
IT & mobiler I samband med jobbyte ser jag över min lagring av (privata) bilder, e-dokument etc. Jag har sedan tidigare en extern hårddisk, men...
Svar
7
· Visningar
383
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp