Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Sv: bild

Man kan börja med att kika i "Bukefalos-hjälp" i Fliken "Om Bukefalos". Hittar man inte svaret där kan man skapa tråden där istället. här snackar vi om roligare saker.

N

Neona

Haukur skrev:
Man kan börja med att kika i "Bukefalos-hjälp" i Fliken "Om Bukefalos". Hittar man inte svaret där kan man skapa tråden där istället. här snackar vi om roligare saker.

Okej, och medan jag gör det kan du kika på nån slags snabbkurs för ditt attitydsproblem.

Jag har inga som helst attitydsproblem. Tyckte jag gav dig ett ganska informativt svar men nu är du bara otrevlig:confused:

N

Neona

Haukur skrev:
Jag har inga som helst attitydsproblem. Tyckte jag gav dig ett ganska informativt svar men nu är du bara otrevlig:confused:

Kändes som att du la dig till med en ganska dryg ton i ditt svar, men det kanske inte var din avsikt och då ber jag om ursäkt!!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5536 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Bukefalos I den här tråden så ligger bilden som spoiler trots det så syns den på forumsidan. Borde inte en spoiler dölja den även där?
Svar
1
· Visningar
209
Bukefalos Ja, hej, det är jag igen. :cautious: Jo, sen jag bytte telefon kan jag inte längre ladda upp bilder på Bukefalos. Andra kanaler går...
2
Svar
20
· Visningar
535
Bukefalos Hade varit trevligt om det var möjligt att kunna ladda upp fler bilder än bara en per inlägg. Finns det möjlighet att göra så att det går?
Svar
5
· Visningar
303
  • Artikel
Hästnyheter En Youtube-profil fick nej som svar på frågan om denna fick rida hästarna i hagen, men trots detta dök det upp bilder på sociala medier...
Svar
0
· Visningar
187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?