• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Neona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 059
Sv: bild

Man kan börja med att kika i "Bukefalos-hjälp" i Fliken "Om Bukefalos". Hittar man inte svaret där kan man skapa tråden där istället. här snackar vi om roligare saker.

Haukur skrev:
Man kan börja med att kika i "Bukefalos-hjälp" i Fliken "Om Bukefalos". Hittar man inte svaret där kan man skapa tråden där istället. här snackar vi om roligare saker.

Okej, och medan jag gör det kan du kika på nån slags snabbkurs för ditt attitydsproblem.

Jag har inga som helst attitydsproblem. Tyckte jag gav dig ett ganska informativt svar men nu är du bara otrevlig:confused:

Haukur skrev:
Jag har inga som helst attitydsproblem. Tyckte jag gav dig ett ganska informativt svar men nu är du bara otrevlig:confused:

Kändes som att du la dig till med en ganska dryg ton i ditt svar, men det kanske inte var din avsikt och då ber jag om ursäkt!!

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 620
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 593
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stämningen var på topp när galoppsportens profiler samlades på Bro Park för årets stora gala. Priser delades ut, framgångar firades och...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
368
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka