Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kattpojke har också fått komma ut idag till sin stora glädje!

10747890_591447310961235_98432587_n.jpg
Åh vilken vacker kisse!
 
Tassa säger att husse är förbjuden att åka bort.

Jo, jag tror nog det också. När jag fösöker klappa henne när hon är i hans knä biter hon mig tillslut (lätt, mer som lite överkurriggnag). Honom biter hon aldrig :cautious: Jag har försökt säga åt henne att det faktiskt är jag som köper mat och kattsand samt mockar lådorna! :mad:

Det var faktiskt lite rörande efter att pappa gått bort och hon bestämde sig för att särbon var nye hussen. Innan var hon rätt avvaktande mot honom.
 
Så här kräsna är mina kissar:


Imponerande eller hur, @Mia_R? :D Kan tillägga att hon knappt tittade upp när jag la den där. Det var ju inte husse som gjorde det :meh: då är hon som en haj.
 
Jösses, mina hade varit döda med den reaktionen! :eek:

Jag måste ordna det där sabla kontot så jag kan lägga upp bilder på mina monster. :devil: :love:

Jag älskar siameser/orientaler så gör det :love: Lilla raringen på bilden är delvis siames, har huvudformen, svansen och en sabla röst som hörs ofta.

Kan tillägga att den andra är något mer på men jag var tvungen att gå på toa mitt i middagen. Inga problem att lämna de oätna räkorna fast båda kissarna var där :cool:
 
Jag älskar siameser/orientaler så gör det :love: Lilla raringen på bilden är delvis siames, har huvudformen, svansen och en sabla röst som hörs ofta.

Kan tillägga att den andra är något mer på men jag var tvungen att gå på toa mitt i middagen. Inga problem att lämna de oätna räkorna fast båda kissarna var där :cool:
Hmpf, jag kan inte ens lämna en skinkmacka på bordet, med mamma sittandes bredvid, utan att min blå tror det är dukat åt honom. :mad:
 
Hihi, jag har köpt katt-såpbubblor idag :D Nu väntar jag på att Bellis ska vakna så vi kan prova dem. De flyger i luften jättelänge o när de landar går de inte sönder som vanliga utan man kan plocka upp dem o allt. Har kameran framme, men katta soooooover så gott på tvättmaskinen. Suck..
 
Så här kräsna är mina kissar:
Imponerande eller hur, @Mia_R? :D Kan tillägga att hon knappt tittade upp när jag la den där. Det var ju inte husse som gjorde det :meh: då är hon som en haj.

Låter som att kräsenheten är i klass med mina. Nu har jag iofs inte testat räkor, men min ena är lite tveksam till kattgodis. Leker gärna med de där kattpinnarna, men de anses inte vara ätbara. :p

Hihi, jag har köpt katt-såpbubblor idag :D Nu väntar jag på att Bellis ska vakna så vi kan prova dem. De flyger i luften jättelänge o när de landar går de inte sönder som vanliga utan man kan plocka upp dem o allt. Har kameran framme, men katta soooooover så gott på tvättmaskinen. Suck..

Åh, de har jag stått och kikat på i affären och undrat om de är värda pengarna. Har du sett om de lämnar fläckar eller gör det halt på golvet?
 
Åh, de har jag stått och kikat på i affären och undrat om de är värda pengarna. Har du sett om de lämnar fläckar eller gör det halt på golvet?
De är jääääätteroliga o goda tydligen! Stannar hur länge som helst i luften o jag hittade bubblor i dag som jag blåste igår, poppar inte vid kontakt med golv, textil eller nåt. Det blir som en tunn liten plastfilm av dem, små vita skinn liksom. Bellis springer dock o äter bubblorna så det blir inte mycket rester här. Inte halt, det är inte såpigt, mer som en sockerlösning. Lite klibbigt liksom. Lätt att plocka upp de små skalen efter de bubblor kattan missar :) På textil kan det bli fläckar om de poppar, det är lite vätska, men tvättas bort med varmt vatten bara :) Försökte ta lite kort igår, men det var så mörkt så vi ska försöka i morgon på dagen i stället så kan ni få se hur min lilla toka springer o käkar :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
34 088
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
53
· Visningar
2 366
Hemmet Hörde något hemskt idag. Finish har tydligen slutat tillverka diskmaskinspulver! Min värld rämnar. Vad finns det för fler tillverkare...
2
Svar
39
· Visningar
1 320
Senast: skogaliten
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp