Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

Någon som kan hjälpa mej lägga in min skojiga avramlingsbild? Jag o datorer:(
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Detta är den mest lyckade fotoscen jag har under hela min tävlingskarriär...En fotograf som pappa resulterar i detta... OJ vad jag har skrattat åt detta många gånger! :) *småskäms*
På min älskade Maytime Story, Andalusier/Halvblod.. Maj, 2005

Detta var en sån "överaskningsavramling" där man över hindret hinner tänka "skitlätt, var är nästa?"
I49021W400H287V20060621T223230Z

Här tappar man balansen, pga mitt välkände övermod..
I49019W400H286V20060621T223156Z

Här svävar jag likt en fågel, vet inte vad jag tänkte, men jag har en stövel utpekande ur ändan... :D
I49020W400H286V20060621T223228Z

Här försöker jag gå på vattnet... :banana:
I49017W400H286V20060621T222618Z

någonstans mellan här.....
I49022W400H286V20060621T223237Z

...och här drar jag väldens längsta, lerigaste, geggigaste och djupaste kallsup... Snacka om magpumpningsmedicin! :)
I49016W400H286V20060621T222602Z

*minnas* Här skrek pappa "då blir det tårta i eftermiddag?" och sen var jag ju tvungen att posa för publiken.. Innan det var dags att svinga mig upp på pållen igen, och likt ett sjöodjur segla över hindret en gång till....
I49018W250H405V20060621T222631Z


Sen gick jag raka vägen till vetten, inga fel på pållen inte. Så jag ställde honom i transporten, tuggade i mej ett gäng korvar, som jag höll på sätta i halsen av alla dunkar i ruggen jag fick av tränare, publik och vänner...Det e vad jag kallar lyckad tävling det...
:bow:
 
Sv: Bilder från träning och tävling

haha, ganska så INTE va? :P
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Notera gärna mina urfula ENGELSKA ridbrallor, och extremt fula riddojjor(a.k.a jodphurs) Jag GLÖMDE halva mina tävlingskläder hemma, och ridbrallorna var de ända som låg i transporten som inte liknade gympabrallor... Stövlarna var lika bortglömda, så jag fick låna PAPPAS pjucks, som som tur är inte har VÄRLDENS största fötter (42) MEN DOCK.. har man själv storlek 37 så kan det medföra vissa "snubblande" problem.. jag skyller fortfarande avramlingen på pappas fula jodphurs... hihi! :)
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Attans också, jag ser inte dina bilder :p
Men de låter väldigt roliga ;)
 
Sv: Bilder från träning och tävling

sarabacklund skrev:
Attans också, jag ser inte dina bilder :p
Men de låter väldigt roliga ;)
attans, min sida som jag lagt upp bilderna på har råkat ut för en hårddiskscrash... Ska lägga ut dom på typ photobucket o lägga ut dem i en ny tråd! :)
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Det där är ju hoss uffe i leksand, jag var där på fälttävlans-läger den här veckan :) .
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Ulf Johansson. Har tävlat VM :cool: .
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Oj här gick det från tre inlägg till tre sidor, impressiv, bara att fortsätta. Vi har ju några riktigt järva personer här.

Men jag kunde inte se vissa bilder speciellt några som verkade kul hehe, där nån ramlade av, där är bara frågetecken, trsit, men jag antar att man inte alltid kan vara nöjd.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Jag ser tyvärr inte alla bilder, men flera var ju jättefina! Kom igen nu, lite fler bilder. Har tyvärr bara filmer sen teränghoppningen igår. Har ingen aning om har man lägger in filmer :( :(
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Lägg in dem på You Tube eller liknande sida och sen länkar du bara till den sidan.
 
Sv: Bilder från träning och tävling

är det din häst ???
den var jätte söt
 
Sv: Bilder från träning och tävling

Oh, shit Nelle!!!:eek:
Håller med sara_star.....;)
Gud vad läskigt, avgudar dig:D :bow:
 

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
708
Senast: Krumben
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 449
Senast: Cambrie
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 316
Senast: cili
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp