Bukefalos 28 år!

Bilder i annonser?

MissFideli

Trådstartare
Vissa bilder öppnas direkt, andra laddas ner först? Samma bild kan laddas ner 2 ggr och sen öppnas 3:e gången man klickar på den. Varför är det så?

Ett personligt önskemål också om dessa: När dom öppnas direkt, kan dom inte öppnas i eget fönster/flik då? Jag vet inte hur många gånger jag öppnat en bild, kollat och sen stängt ner fönstret istället för att backa ett steg.
 
Sv: Bilder i annonser?

Hur kommer det sig då att den verkar göra olika varje gång, utan att jag väljer nått? Om jag ställt in den på att öppna bilder från buke (vilket jag inte gjort, men det kanske går automatiskt?) så borde väl alla bilder öppnas och inte bara vissa?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 641
Senast: Hazel
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 838
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Medryttare under sommaren
  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp