Bilder i forum

H

Hestegutt

Nu när isdn och adsl börjar bli såpass normalt, tycker jag at du skal göra så vi kan använda bilder i våra trådar igen!
Det gick tidigarge, varför inte nu??
 
Även om jag har ADSL så tycker jag det är bra att det är en länk. Finns fortfarande många som sitter med modem.
 
Näää. Håller inte med eftersom dom flesta kanske inte alls bor i stan utan ute på bondvischan.
Och där har vi modem...

AM
 
Men om man vil t.ex ha en bild i sin signatur, så kan ju andra välja så at dom inte ser din signatur i stället, och då behöver dom inte ladda ner bilden. Signaturer e ju egentligen inte så himla viktigt. Varfor inte bilder i signaturer?? det blir lite mer personligt då...
 
Men om nu det inte är så viktigt med signatur, då kan du ju ha en länk. Varför ska folk behöva välja bort att se bilder, när det är så smidigt med en länk.
Man kan ju redan ha en bild under sitt nicknamn.
 
Kan bara upplysa om att vi FORTFARANDE är mågan som sitter och surfar på modem och som aldrig kommer få något annat heller!
Ska vi behöva få ÄNNU dyrare telefonräkningar pga en massa bilder på sidorna?
Kan upplysa om att det tar nog läng tid att ladda sidorna i alla fall...

Nej, stå gärna över bilder även i fortsättningen.
Det räcker alldeles utmärkt med bilden i användarinfon!
 
Ja jag kan inget annat än att hålla med alla andra. Sitter också med modem och det är inte så himla kul att sitta framför ett ännu segare internet pga. lite futtiga bilder.
Om det skulle kunna funka på ett bra sätt så skulle alla som inte kan något om det innan behöva utbildas i bildkunskap på intrenet. Låter inte så smart va?
:confused:

Förstår inte vitsen heller, vi har ju användarbilder liksom.
 
"Såpass normalt"?
Skäll lite på dom lata kommungubbarna, tack! :mad:
 

Liknande trådar

Dressyr En till sån här tråd😅. Men om vi utgår från att vara i lod är nosrygg i 90 grader, vad är då 10% bakom lod? Läste nämligen i denna...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
9 387
Senast: Amanda_F
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
346
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
593
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Boräntorna
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Konstigt simsätt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp