Bilder i trådar.

Red_Chili

Trådstartare
Jag upptäckte precis att bilder i första inlägget alltid syns i listan med trådar, även om man väljer att lägga bilden som spoiler (vilket jag gör tex om det finns risk att några äcklas av bilden). Det känns lite problematiskt.

Kan det ändras eller är det bara för oss att komma ihåg detta och lägga in bilden i ett separat inlägg senare?
 
Jag tror tyvärr att det är svårt att ändra om man inte tar bort funktionen helt och det tror jag vore sämre?
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 689
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp