bilder när ni hoppar...

Sv: bilder när ni hoppar...

Tierphopp.jpg

Murray och jag tävlade DM -03, vår första LA, men eftersom omhoppningen höjs 10 cm, låg väl det här hindret på 110 cm. Kom lite nära och hon hoppade upp sig som in i helvete (tur att jag inte ramlade av :D ).


Omhoppningen i LA (höjdes till 110 cm), men fy fan va jag var rädd när jag red mot det här hindret, men jävlar va hon hoppade! Kändes är ju helt underbar :love:


Tjusig bild i LA Eskilstuna. Fotad av någon sån där fotograf som fotar för Ridsport. :D


Tror att dom här bilderna redan finns på en annan tråd.
 
Senast ändrad:
Sv: bilder när ni hoppar...

Jag har som sagt inga hoppbilder på min dator förutom en,
Jag rider en Connemara ponny vid namn Dangan Rover.
Jag var 10 år på den bilden, så det var ett tag sedan :)

dd14078e0f022bd89a6f95470ef78c7a.jpg
 
Sv: bilder när ni hoppar...

här kommer några bilder på mej från hoppträningar hemma

hopp6.jpg


på detta hindret ser han väldigt koncentrerad ut, men det var över 140 och han hoppade som satan (t.o.m. så jag flög av i det ena språnget...:o)

295_9542.jpg
 
Sv: bilder när ni hoppar...

*lånar knapp*
6 åring som knappt hoppat innan och jag har inte hoppat på flera år.
(och inte suttit i en engelsk sadel)

hopp

får inte bilden att funka :confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: bilder när ni hoppar...

JÖSSES :eek: :crazy: mkt dumt i mina år har jag sett men detta tar nog priset.. :crazy:
Hur fan kan man låta barn hänga på hinderstöden??? :mad:
Tänk om hästen river och hinderstöden åker med och barnen rullar ner på backen och hästen trampar på barnen=(
Häst är inge annat än en häst och kan bli rädd att tro någe annat är rent dumt!

Eller tänk om barnen tappar greppet när du hoppar över?? barn har dålig balans i storadrag i den åldern! och eftersom en människas hjärna är fullt utvecklat till 12 års ålder har dessa barn fortfarande tunnelseende dvs de ser inte alltid från sidan..Så de betyder att de utan problem kan hoppa ner och gå rakt över hindret när du kommer och ska hoppa för de inte ser dig komma!

Och att bortförklara sig genom att säga att de är bra träning och att barnen ville se på när du hoppar är MER idiotiskt....
Barnen ser likabra vid staketet och stall är och kommer ALDRIG bli en lekplats för barn!!!! :mad:

Är mamman till dessa barn inte de minsta intresserad av sina ungar?????=(
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: bilder när ni hoppar...

Här är lite fler bilder på Travis och Wille :D

Travis hoppsar lite hemma
DSC01955.jpg


Ett litet hopp till :p
DSC01958.jpg


Och här har vi lille Wille
Fjuni.bmp
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Här är en bild när jag hoppar min travare, typ andra gången han hoppar med ryttare..

DSC01976.jpg
 
Sv: bilder när ni hoppar...

ahh vad roligt, han e så fin!

tyckte att jag kände igen hindrena åxå....ft i Kinda!
Hoppas att det går bra för er i Boxholm åxå!
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Japp, är från kinda. Och jag strålar som en sol på bilden. Var så glad att han hoppade hindret trots de läskiga tornen vid sidan.

Är laddad inför Boxholm så det ska nog gå bra.
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Senaste bilden från tävling. Taget i en 120 eller 130. Dålig kvalitet men ni får ett hum om hur hästen ser ut iaf..... :smirk:

Zellamrs.jpg
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Haha:bump:

Han är inte så duktig ännu, men vi tränar på!
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Vad sött:) Och vad bra att du inte gör som endel andra gör att börja med att hoppa typ 90 cm första gången hästen hoppas m. ryttare.

Lycka till med hopplärandet:)
 
Sv: bilder när ni hoppar...

nu ska de funka för mig också. :banana:

PICT0250.jpg
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 006
Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
489
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 331
Senast: zarmino
·
  • Artikel
Hästnyheter Igensnöade fönster, blöt post, nyskottade gångar till hundarna och katter som vägrade komma in. När VF bad läsarna om bilder från...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp