Bilder på bebisarna!!

Jag får upp bilder med röda kryss i hörnen,de går alltså inte att se dem... :cry:
 
det måste vara fel på geocities. går inte ens att komma in på min hemsida...
 
Nu går det att komma in på sidan, men jag kan inte se bilderna.

PS: Jag har på min hemsida en bild på en cornish-hane i färggalleriet, som är lilatonkanes och heter S*Shangri-la Factor. Är det så att jag har skrivit fel namn, och att han egentligen heter Falcor, eller är det en kullbror till Falcor jag har bild på? :confused:
 
Pappan är lilamaskad och heter Falcor men han har bröder i sin kull som kanske heter det. En vet jag heter Fecor (någonting) och han finns i avel om jag minns rätt. Sen vet jag att en ska vara kastrat. Kan finnas en till hane i kullen.
 
Den här var tonkanes, det är därför jag har med den bilden. Är ju inte så vanligt med tonkanesmaskning. Men din hanne var siamesmaskad eller?
 
Jag hittade Shangir-La's hemsida, och det är Fecor jag har bild på! Måste genast ändra namnet på min hemsida!
 
Ja, jag har alltid gillat cornish! Om jag nån gång skulle byta ras så skulle det nog bli till en cornish! Fast det verkar svårt att avla på en ras med så mycket olika färganlag... :crazy:
 
Det har inte jag märkt något av. Är kul att kunna få så många olika färger istället. Sen är ju allt i stort sett godkännt.
Finns ju avelsråd man kan få jättebra råd av!!
 
Jo, det är sant. Det är inte lätt!!
Kan inte det där men jag kan tänka mej att det görs en del.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag och min dotter hittade troligen ganska nyfödda kattungar som en vildkatthona låg hos. Honan sprang iväg och hann inte stoppa min...
2
Svar
34
· Visningar
1 672
Övr. Katt Behöver hjälp med kön på mina kattungar, först ut är denna. Är de en flicka? ❤️
Svar
8
· Visningar
627
Övr. Katt Ja. Nån gång ibland hade väl inte varit hela världen men hon har verkligen vår grusgång/parkering som toalett. Det är svårt att ta sig...
2
Svar
30
· Visningar
2 305
Senast: SaraXX
·
Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp