Bukefalos 28 år!

Bilder på ecssory's lilla valp!

Bebben

Trådstartare
Bilder på ecssory\'s lilla valp!

b8vb.jpg


b8va.jpg
 
Re: Bilder på ecssory\'s lilla valp!

Det var väl ändå det sötaste jag sett sedan vår egen valp var liten! :love:
Vad är det för ras?
 
Re: Bilder på ecssory\'s lilla valp!

:love: :love:

Hrm....vart bodde Du så du?? :angel: :angel:
 
Re: Bilder på ecssory\'s lilla valp!

Supertack igen Bebben!

Det är en Jack Russel (lågbent), fyllde 8v i lördags.

Fastnade för det icke typiska Jack Russel temperamentet (dvs inte så närma till nerver och stress) hos pappan (eng imp) som satt sin prägel på sina tidigare avkommor. Tiken är också trevlig men ganska typisk "ettrig" JR.
Hoppas vår vovve blir lik sin pappa :d.

Det roliga med denna kille är att han har pälstyp slät/sträv i besiktningsprotokollet :smirk:.
 
Re: Bilder på ecssory\'s lilla valp!

"Är det det som kallas broken".

Ärligt så har jag ingen aning, visste inte ens om att det fanns något som hette broken?

Han är dock både slät och sträv på vissa partier så broken låter väl som en ok benämning?!
 
Re: Bilder på ecssory\'s lilla valp!

den där såg ju ut att vara riktigt elak..om du vill bli av med den så säg bara till ecssory.. :angel:

nejdå...den va :love:
 

Liknande trådar

Hundträning Kommer här med ny fråga! Länge sen jag hade valp...😅 Vår valp är 6,5 månader Har slutat bita i våra händer å fötter oftast men ännu...
Svar
6
· Visningar
496
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 059
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 464
Senast: Troll
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
15 038
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp