Bilder på ena nytillskottet

Alexandra_W

Trådstartare
Nu har siameshanen fått en 'egen' hemsida, med bilder, på min hemsida. Notera sista bilden i fotogalleriet, min klart kitschiga nya klösbräda ;)

Gå in på http://hem.passagen.se/xyplex/ och klicka sen på nytt.

(Jag hoppas det är okej att lägga in en bildtråd, har ju sett andra göra det, om inte får moderatorn skälla på mig och ta bort den här tråden =))
 
Vad fina de är :)! Bilden på Yaki och hundarna är helt underbar - och honan i fönstret är rena prydnadskatten, hon och lampskärmen matchar varann :rofl:

mandalaki
 
Vilka vackra katter!
Gillade deras blå ögon.
Jag tycker alltid att siameser ser lite ut som hundar till skillnad från andra katter, att de har längre nosar om du förstår vad jag menar? :p
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 264
Senast: jemeni
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 054
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 344
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 789
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp