Bilder på era barn!

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jippo

Som spin-off på bukebebisar-hur går det, vill jag nu se lite foton på era småttingar! (även Magdalenas fast hon nu är 1 år ;) Grattis förrsten!)

Här är senaste kortet på Hannah:

http://groups.msn.com/Fam-Hagberg/hannahhagberg.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=137
 
Sv: Bilder på era barn!

Jag förutsätter att det inte bara är bäbisar som är välkomna.. :p
Här är foto på mina gullungar, taget i höstas...
gullungar.msnw
 
Sv: Bilder på era barn!

Jippo skrev:
Som spin-off på bukebebisar-hur går det, vill jag nu se lite foton på era småttingar! (även Magdalenas fast hon nu är 1 år ;) Grattis förrsten!)

Här är senaste kortet på Hannah:

http://groups.msn.com/Fam-Hagberg/hannahhagberg.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=137

Oj, är du säker på att du inte stulit en av mina systerdöttrar!? Verkligen extremt lika!! Ska försöka fixa en bild på Fanny, så ska du få se! Blev rent rädd ;)
 
Sv: Bilder på era barn!

Men det är väl strålande att lillebror kan fylla någon funktion. ;) Här sågs lillasyster länge som rätt meningslös *s* bara ett skrikande paket som låg hos mamma hela tiden.
 
Sv: Bilder på era barn!

Här kommer en bild på en nybliven 1 åring! Har man ingen häst får man väl ta dammsugaren...

050213012.jpg


Förresten gillar hon INTE att rida på hästar... Lucas älskar det, men så blev han tidigt utsatt för att rida, redan som 5v bebis. Nathalie har "ridit" på min rygg, men inte nån häst, så hon tycker det är läskigt när vi provar. Suck. Imprint training är bra för bebisar också alltså!
 
Sv: Bilder på era barn!

The cute and the ugly:
php1fas5i.jpg


Det är första gången Viktor ställer sig upp. Lite övermodig där med att bara hålla i sig med en hand :D
 
Sv: Bilder på era barn!

Jag har inte lagt in de nyaste korten på min Hanna, i datorn, ännu. Men här är ett kort när hon är ca 1 vecka (tror jag..).

hanna3308.jpg
 
Sv: Bilder på era barn!

Så här såg mina tigrar ut på julafton, notera lilltiger nyfiken i mitten av flexitraxen :)

100_0050.jpg
 
Sv: Bilder på era barn!

Mina barn ar ju visserligen stora nu men sahar sag aldsta dottern ut vid tre manaders alder:

4044.jpg
 
Sv: Bilder på era barn!

Här är mina busar!
Viktor 3,5år och Oskar 14 månader på bilden (från september).
V&O

Och en oemotståndlig på Oskar när han äter äpple från trädet.
Äpplet...
 
Sv: Bilder på era barn!

OJ så stor Selma har blivit! Tyckte det var som igår jag satt o matade henne med flaska i din Volvo... Då anande jag väl inte att jag själv skulle bli mamma så snart :love: Jättesöta flickor!
 
Sv: Bilder på era barn!

Hihi, den bilden måste vara nytagen för jag har precis köpt den pyjamasen till Hanna! Hon fyller fö ett den 6:e mars...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 083
Senast: oz_joj
·
D
Utrustning Funderar på att köpa en till sadel, helst en lätt sadel i syntet. Vill ha den som omväxling till min bomlösa ST Dressage, som funkar...
Svar
19
· Visningar
1 435
Träning Satt och kollade på lite bildtrådar, tycker det är så kul att se alla fina hästar. Kom spontant på att det vore kul att se bilder om...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 347
Senast: Tuvisen
·
Utrustning Jag börjar bli lite desperat, ska ringa en sadelutprovare i morgon jag fått nr till av en vän, men vill ändå ha lite synpunkter från er...
2
Svar
37
· Visningar
3 404
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp