Bilder på era ettor?

S

_smirnofff_

Vill nu se bilder på erat "vardagsrum". Hur ni har möblerat, osv osv.

Jag vill få plats med både soffa, och säng..:o
 
Sv: Bilder på era ettor?

här är några bilder på min, sängen är numer utbytt mot en 180 o lilla rosa bordet bredvid har flyttat.
Har även en snyggare TV nu ;)
10863_1221722258.jpg


27189_1221722301.jpg


76228_1221722236.jpg


95461_1221722292.jpg


bredvid den blå pallen har jag en klädställning + att jag har massa lådor under sängen med handdukar, sängkläder o skor. Har även en liten klädkammare. Förvaring är inget bekymmer.
 
Sv: Bilder på era ettor?

oj vad fint, trots all rosa färg ;) vad säger din kille om det, gillar han också rosa eller bryr han sig inte?
 
Sv: Bilder på era ettor?

han bryr sig inte, nya sängen är iaf grå :angel:
vi kommer bara bo här tills han har sålt sin lägenhet då ska vi skaffa ngt större. Fast jag gillar min lägenhet, den är mysig :)

Sen har jag ju självklart gardiner nu oxå, som inte är rosa ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder på era ettor?

PIC_0710.jpg


Brevid tv:n är balkongdörren.
Lite mer saker på väggarna nu + två låga bokhyllor under cd:n

PIC_0708.jpg


balkongdörren o ena delen av hörnsoffan

PIC_0707.jpg


Andra delen av soffan, sovalkoven, garderoben och vardagsrumsbordet.


Tillägg. Min etta är på 47kvadrat.
Jag har stort kök, hyfsat badrum och hall utöver vardags/sovrum
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder på era ettor?

Jag bor på 27,5 kvarat. Har fler bilder på Compact living-tråden på Hem & hobby!
265.jpg

267.jpg
 
Sv: Bilder på era ettor?

Okej, här kommer bilder på min etta på 45 kvadrat. Börjar faktiskt bli ganska nöjd över hur det ser ut :) (Förutom tapeterna just i v-rummet.. lila och gräsliga enligt mig :crazy:. Vill ha beige och brunt) :)
(Ni kan ju låtsas som att ni inte ser den obäddade sängen och disken :angel:)

Sovalkoven:
Tjafs007.jpg


TV och ut mot köket och hallen:
Tjafs008.jpg


Vardagsrumsbord och "datahörnan":
Tjafs009.jpg
 
Sv: Bilder på era ettor?

Hehe, japp, en samsung :D Funkar finfint, jag är jättenöjd! Så är den ju lite ovanlig också, vilket är kul :)
 
Sv: Bilder på era ettor?

Ni har så fint med sovalkover allihop. Min etta är på 33 kvadrat och ett helt fyrkantig rum utan alkov. Svårmöblerat minst sagt!

Här är planritningen. Fast jag har inget badkar utan en dusch istället.

25898909.jpg


Här är en länk till lite bilder, ska dock göra om. Tvåsits soffan ska bort för att ge mer plats till exempel. Sen har jag lite ideér men måste först komma hem så jag kan mäta och trixa på ritningen ifall det går eller ej.

http://www.pixbox.se/alb_show_id824063_page0.html
 
Sv: Bilder på era ettor?

Sovalkov fixar du lätt med en stor bokhylla! ;)

Min första etta var bara ett stort fyrkantigt rum och det delade jag av en bit med hjälp av en bokhylla så jag hade sängdel och soffdel!
I bokhyllan hade jag sen även min TV och klädde baksidan med ett trevligt tyg jag gillade då så jag slapp ligga och stirra på ful plyfaskiva!

Sen hade jag ett hörndata bord som stod rakt ut från en vägg så på så vis delade jag av till en datadel där med!
 
Sv: Bilder på era ettor?

Det är väl inget svårt att få plats med både soffa och säng. Vi har det så! Dock står de brevid varandra, ingen sovalkov eller något.

Väldigt gamla bilder, så det har ju tillkommit vardagsrumsmatta, tavlor på väggorna, blommor i fönstret osv osv men jag vill inte ta en ny bild just nu för det är så sjukt stökigt! ;)

Hade dessutom inte jättebra bilder på helheten. Men jag ritade en (inte skalenlig!) bild för att visa:

ettan.jpg


Lite bilder:

etta.JPG


etta2.JPG


etta3.JPG
 
Sv: Bilder på era ettor?

rum_27642653.jpg


Såhär ser min och sambons etta ut, inte världens finaste bild, men ändå :D
 
Sv: Bilder på era ettor?

IMG_0247.jpg

Kokvrå till vänster

IMG_0246.jpg

Hall och badrum till höger.

Lite övermöblerat i och med kaninburarna, men ändå mysigt. på väggen mitt emot soffan står två bokhyllor.
 
Sv: Bilder på era ettor?

Här är min :) 42 kvm

Soffa, bokylla, balkong o kompisar
25906737.jpg


Bakom stolen på föregående bild, finns denna lilla datahörna
25906742.jpg


Sovalkoven
25906756.jpg


Tomt hörn mellan alkoven och datahörnan, klädkammare precis bredvid.. hallen skymtas med
25906759.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
9
· Visningar
357
Senast: Bexzor
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Myrten
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp