Bilder på foster

CosmicQueen

Trådstartare
Finns det någonstans på internet där man kan se bilder på hästens foster i olika stadier...? Skulle vara kul o se... :)
 
Sv: Bilder på foster

"Den som googlar skall finna"

Dock inget för känsliga

det är dessutom för miniatyrhästar, men fakta är fakta och avlar man är det inte fel att veta hur det egentligen ser ut inne i magen... :smirk:
 
Sv: Bilder på foster

Usch vilka bilder men himla intressant. :crazy:
 
Sv: Bilder på foster

Detta var verkligen intressant att se......
 
Sv: Bilder på foster

*du fick ju aldrig något svar på frågan... :angel: *
 
Sv: Bilder på foster

Verkligen intressant att se, men vilken skräckupplevelse att hitta en sån där liten i halmen en morgon... :cry:
 
Sv: Bilder på foster

oj, tänk att hovarna utvecklas så snabbt, det tänker man kanske inte på.. himla söta små kroppsdelar :crazy: otroligt vad naturen kan göra.. det är juh fortfarande ett mysterium varför såna här processen egentliugen sätter igång och hur det kan blir rätt (nästan) hela tiden..

intressant tråd =)
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 316
Senast: cili
·
Hemmet jag har ett motiv som jag skulle vilja virka till en grytlapp. Har inte virkat på 300 år. Men. Finns det någonstans man kan ladda upp...
Svar
2
· Visningar
303
Senast: Stinaelin
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp