Bilder på Grand Danois hanen Diesel

...verkar mest bara vara bilder på dig själv.....eller....har jag missat nåt..... :angel:
 
Vad fina :love:
Han fäller va... ;)

/Frida

_____________________________

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
 
hmmmm ja varför leta fram en gammal tråd.....ber så mkt om ursäkt, trodde det var ett öppet och demokratiskt forum. Ny som man är här på bukefalos forum så satt jag och lästa även "gamla" inlägg och kände spontat att vilja svara...men men jag ber så hemskt mkt om ursäkt att jag har brutit mot någon regel som jag har missat. Än en gång förlåt förlåt!!!
 

Liknande trådar

Hästvård Någon som vågar sig på en gissning vad det här är för något? Prover är inskickat, men jag är väldigt nyfiken innan svar kommer. Vita...
Svar
4
· Visningar
606
Senast: Eloise
·
Övr. Hund Hej, Har en Grand Danois hanne på drygt ett år som är helt galen i min frus systers hund. Vi brukar vara på hundön bredvid drottningholm...
2
Svar
23
· Visningar
4 468
Senast: snorp
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 377
Hundhälsa Igår eftermiddag hämtade sambon och jag hunden som vi brukar vara hundvakter åt till och från när dens ägare är iväg på jobb. Ägaren har...
2
Svar
27
· Visningar
4 525
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp