Bilder på Grand Danois hanen Diesel

Hej hej

Jättevacker... :) men ett litet tips bara.... när du lägger ut foton från digitalkamera på nätet kan det vara bra att förminska dem något. De ligger på 900 kb stycket vilket kan vara lite väl för en modemanvändare :smirk:

Mvh
Ishtar
 
inte mina bilder, inte jag som lagt ut dom...kan nog vara rätt jobbigt för folk med modem..tyvärr..
 
Okej!
Fast det spelar iofs ingen roll eftersom trådar som denna plockas bort, de är inte tillåtna. :eek: :p :)

/Ishtar
 
men..varför?? inte tillåtna.?vad är det som inte är tillåtet då? det är ju bara kul o se på bilder, tycker jag iallafall..jaja..skitsamma
 
Jättesöt var han!
Vilken kennel kommer han ifrån?
 
Läs regeltråden.

Till övriga:
Allt sådant här får dock ligga kvar nu. Dels som försök att ha bildtrådar och dels för att jag väntar svar från Gunnar och övriga moderatorer.
Gnäll inte på mig bara om det blir många bildtrådar.
 
Det är alltid roligt att lägga ut foton på sina älsklingar. Jag som har en liten liten underbar valp hemma skulle vilja ropa ut till hela världen och tala om att jag har honom! Skulle kunna lägga ut mååånga söta foton ;)

Men som du skrev tidigare, man kan ju faktiskt göra en bildvisningstråd där folk får lägga ut. Nu när du skrivit att det är tillåtet tills vidare kanske alla "passar på" sas....
 
han kommer från en kennel i Jönköping, Joanronas tror jag (syrrans hund)
 
ingen mer som vill se han? den sötaste o gosigaste vovven!
 
Vilken jättefin vovve! Skulle själv kunna tänka mig att skaffa mig en GD när jag flyttar hemifrån :): Dom verkar vara så otroligt mysiga.
 
ja, det är dom verkligen! bara dom är väluppfostrade så! :):
 
Det finns ju gnägg där man kan lägga ut bilder, så varför inte skaffa en VOFF ;) :) eftersom jag tror att det blir ganska många bildtrådar och mindre diskussioner om saker angående hundar..

:rofl:
 
Ja! och en MJAU, eller en gemensam MJAU/VOFF ;)

Jag länkar gärna till bilder både på hund och katt men tycker väl att bilderna skall ha någon form av relevans till diskussionen/berättelsen/svaret. Inte bara skapa trådar typ "titta på min fina vovve, visst är han söt" ;)
 
...en sak till, hunden var ju fin men inte måste man ha så groteskt stora bilder.
 
Diesel ligger på just nu 87 i manke tror jag, han väger runt 70 kg.. :) Han är bara 2 år också, så han kanske blir liiite högre..? *hoppas på det iallafall!* :D
Vad har du haft för färg på dina grandisar då?
 

Liknande trådar

Hästvård Någon som vågar sig på en gissning vad det här är för något? Prover är inskickat, men jag är väldigt nyfiken innan svar kommer. Vita...
Svar
4
· Visningar
600
Senast: Eloise
·
Övr. Hund Hej, Har en Grand Danois hanne på drygt ett år som är helt galen i min frus systers hund. Vi brukar vara på hundön bredvid drottningholm...
2
Svar
23
· Visningar
4 360
Senast: snorp
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 298
Hundhälsa Igår eftermiddag hämtade sambon och jag hunden som vi brukar vara hundvakter åt till och från när dens ägare är iväg på jobb. Ägaren har...
2
Svar
27
· Visningar
4 491
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp