Bilder på Kajsa

Sv: Bilder på Kajsa

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

Min honkatt heter oxå Kajsa men hon är blåcreme till färgen.
 
Sv: Bilder på Kajsa

Så söt!!
Det spelar ingen roll om de är exklusiva raskatter, eller blandraser, man älskar dem lika mycket för det! :love:
 
Sv: Bilder på Kajsa

Ja.. henne har man ju sett ngr gånger men man kan aldrig få nog av den där lilla raringen!:D
 
Sv: Bilder på Kajsa

Min Kajsa är till hälften perser och till andra hälften ingen aning.

Mamman var en hittekatt mitt i Uppsala, hon var kritvit.
Hon hittades i januari och den 25 februari nedkom hon med tre småttingar. Det konstiga var att INGEN hörde av sig om henne, trots lappar i hela området.
Kajsa hade två syskon en sköldpaddsfärgad och en som var creme.
Hon har nu hunnit bli 5 år gammal och är själv mor till tre. Har gett bort två till stallägarna och en har jag behållt själv.
 
Sv: Bilder på Kajsa

Okej...min kajsa e en av fyra ungar som min förra katt fick.tyvär blev mamman påkörd förra sommaren :cry: kajsa och en annan unge som vi sålde är de enda som lever nu, de andra har blivit påkörda...(den andra ungen som vi behöll blev påkörd en vecka innan mamman, och deras bror blev också påkörd, dock vid hans nya hem). Den ungen som vi sålde och har överlevt är innekatt och roar sig med att välta ner krukor i lägenheten :D. min söta prinsessa fyller två år i år:love:
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
370
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 390
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 304
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 035
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp