Bukefalos 28 år!

Bilder på Mackes nakna nakenvalp :)

Calazirya

Trådstartare
Här får ni se tre ursöta bilder på Mackes nakna valp ;)

Kines.bmp


kinessover.bmp


kinespgolv.bmp


En riktigt söting !!
 
Sv: Bilder på Mackes nakna nakenvalp :)

Men OH jag bara döööööör!!! Hur kan man vara så söt utan att skämmas???
 
Sv: Bilder på Mackes nakna nakenvalp :)

Förlåt, men jag tycker att de är hur fula som helst :o
 
Sv: Bilder på Mackes nakna nakenvalp :)

Han är så söt snäll och go. Nu 13 veckor gammal och väger 1.8 kg, vägde 1.2 när han kom hem till oss vid 8 veckors ålder.
En väldigt naken "Kines" , ska bli roligt att se hur han bli som vuxen, vet ingen som sett en så naken, han får ingen mer päls än den han har nu. Men han behöver inte rakas i alla fall !!!

Den äldre tiken var inte speciellt glad i den nya flockmedlemmen, som de flesta kanske läst i tidigare trådar, men i och med att hon i lugn och ro fick vänja sig, har det gått bra och idag fungerar hon som mamma till honom, med en mjuk men stadig hand fostrar hon honom. Hon har tom mjölk i juvrerna, men han är inte intresserad.

Lite problem är det med att gå ut, vi har sånt blaskigt väder här, men trots det gör han sina behov ute med en varm och go stickad olle på sig. :love: / Linda
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 928
Senast: Mabuse
·
Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
1 763
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
54 55 56
Svar
1 119
· Visningar
73 457
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp