Bilder på mia´s schabrak

H

hampis

jag ska köpa nya schabrak från mias (typ 5 allround och ett hoppschabrak) från lillhästen i stav. men jag vet inte vilke färger som jag ska kombinera ihop, färg+passpoal+kantband. har ni några förslag på snygga färger. det skulle va jättebra med några bilder också. :)
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

Vi har flera vanliga marinblåa med grå undersida och marinblåa med vit passpoal - Enkelt och stilrent.
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

Jag har flera stycken, favoriterna är marin/guld/marin brun/guld/brun creme/guld/marin. Tycker dock att silverpaspoalerna efter ett tag blir urtvättade och vita:( beige/vit/brun är också snyggt!
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

Atlanta skrev:
Jag har flera stycken, favoriterna är marin/guld/marin brun/guld/brun creme/guld/marin. Tycker dock att silverpaspoalerna efter ett tag blir urtvättade och vita:( beige/vit/brun är också snyggt!

men problemet e att när man beställer på lillhästen står inte de färgerna. de heter typ kitt, vanilj, sand, choklad och mörkbrun
vilka färger stämmer dina creme/guld/marin och beige/vit/brun in på?
har du några bilder på schabraken?:bow:
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

jag har några st.. ett som är ganska snygt är benvit/oliv/benvit/oliv.. o så har den ett fyrkantigt hörn, men det är bara snyggt på dressyr schabrak... :P
har några hopp också, bla ett marin/guld/vinröd. ursnygg! :D :D :D
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

Jag rotade runt lite bland de bilder jag har på datorn, men man ser typ inte hur schabraken ser ut. :(
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

snyfft snyfft!
finns det någon sida på internet utom lillhasten där man kan se bilder på mias schabrak?
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

Går att se lite på henrikssonsridsport.se och hippomarket.com. Försökte lägga ut en bild på mitt marinblå, men bilden gick inte att spara som jpg:confused:
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

Har ett vitt Mia´s allrouns med rött kantband och vit passpoal.
Det är enormt stort tycker jag och blev dessutom lite paff över att frakten gick på hela 140:- för ett schabrak för 280:-
 
Sv: Bilder på mia´s schabrak

tyckte inte det var så fint... men smaken är ju som baken.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 274
Kropp & Själ Jag vet...! det är långt till jul och jag har inte tänkt julpynta än, men de sålde faktiskt julgrejor på marknaden jag var på idag så...
17 18 19
Svar
364
· Visningar
27 632
Utrustning Ååh, jag har kollat och rensat i min schabraksamling idag, och alldeles för många används inte pga dålig passform, ihopdragna kantband...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 421
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 628
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp