Bilder på min GD Diesel ..

Söt vovve men jag tycker att en harlekin ska vara vit med svarta fläckar och inte gråa. Deltar du på utställning med denna??
 
Åååååååh, så läcker :love:!!!!!

Min nästa hund blir antingen en Dalmatiner eller GD "harlekin", kanske båda :confused:....svårt att välja ju!
 
Söt vovve men jag tycker att en harlekin ska vara vit med svarta fläckar och inte gråa. Deltar du på utställning med denna??
JO, jag ställer ut Diesel.
Ja, helt klart ska en harlekin ha svarta fläckar. Har den inte det utan gråa så är det ingen harl utan en merl!
Men att hitta en harlekin HELT UTAN något grått kan du ju försöka lyckas med å göra.. :D
 
åååh! Pluppisen min! Finaste vovven på hela vääärlden! :love:
(stolt moster)
 
Fin!

Har någon gång hört att färgen avspeglar lite av hundens temprament, stämmer det?
 
JO det har jag hört men minns inte hur det var.. Ska tydligen vara så inom GD´n iaf men om någon vill påminna mig så blir jag glad.. Har iaf för mig att dom svarta ska vara "gruffigast" av dom alla.. Om man nu vill tro på detta eller ej är upp till var å en.. :D
 
JO det har jag hört men minns inte hur det var.. Ska tydligen vara så inom GD´n iaf men om någon vill påminna mig så blir jag glad.. Har iaf för mig att dom svarta ska vara "gruffigast" av dom alla.. Om man nu vill tro på detta eller ej är upp till var å en.. :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 100
Senast: Twirro
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 956
Senast: Barbabelle
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 246
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp