Bilder på MIN HUNDVALP!

Aningsfull

Trådstartare
Imorgon åker jag ner till Östersund och hämtar min hundvalp!!! :love:
Självklart måste ni få se bilder på det lilla underverket. ;)

{74177d17-5ea5-48a1-8a45-9407db6c0d38}.jpg

{cf7d8af4-6b25-4a9e-b812-7db775609659}.jpg


Det är en minst sagt rolig del i mitt liv nu, det känns så jävla underbart och jag är så glad att ni inte kan förstå. :D

Mitt liv börjar ordna upp sig nu. Morbror är bättre ÄNTLIGEN. För 2 dagar sedan hängde han mellan liv och död och opererades akut. Då hittade dom felet (det var väl på tiden). Han hade hål i magsäcken och tolvfingertarmen som blödde. Men sen som tagit bort skadade delar och sytt ihop hålen är han mycket bättre. :bow:
Så på vägen ner imorgon ska jag stanna i Umeå och hälsa på honom ett tag. :)
 
Härligt att det börjar ordna sig för dig, skrutten :love:

Men sa jag inte åt dig att du skulle köpa en RIKTIG hund? ;)
 
Det är en tik.
Hon kommer från Theneican's kennel. En liten dvärgpinscher är det för dom som inte vet. :)
För tillfället heter hon Zavannah men jag ska komma på nåt fint litet namn till henne sen. Nåt jag kan göra alla timmar i bilen på väg ner.
 
:D Men hon är en riktig hund!
Fast jag vågar nog inte lita på det förrän jag har henne hos mig, just nu känns det som en dröm för bra för att vara sann. Såhär glad har jag inte varit på år. :bump:
 
Hon ser ut som en liten "Syrsa"! :love:
Jättesöt! Dvärgpinschrarna har en sådan bekväm storlek, har själv (tja familjen har) en dvärgschnauzer och det är precis lagom stort.
 
Himla söt! Får alldeles ont i magen.. Kan du inte bara fortsätta rakt ner till sthlm med henne? ;)
Och du, Doris är ju ett himla fint namn på en dv.pinscher. :angel: ;)
 
Hjälp.. min mormor hade en sån och hennes smeknamn - Pirajjan - hade hon gjort sig väl förtjänt av redan som valp. Hatade allt och alla utom matte, husse och morbror. :crazy:

Men den där var ju riktigt söt. :) Skulle nästan kunna tänka mig att skaffa en själv nu. :D
 
oohh en lite zewz-hobbe! :love: jag ääälskar dom där hundarna! fy tusan vad fina dom är! vad är det för ras nu igen?
 
Haha. En zewz-hobbe :rofl:
Hobbe är en pinscher, o det där som aningsfull skaffat är en dvärg-pinscher
(o jag tycker Hobbe är liten :confused:)
 
underbart sööööööööööööööööööööööööööööt :love: passa dig, jag är i Pite, kommer och snor henne då ni minst anar det :d :p :angel:
 
Nu har hon varit här i några dagar och vi har tillbringat nästan all tid med att lata oss i gräset eller busa ute på gården. Kvällarna har vi legat i soffan och tittat på film. Eller rättare sagt; jag har tittat och hon han snusat och sovit så sött vid min sida. Jag kan glatt säga att hon är det bästa som hänt mig och jag vill aldrig behöva vika från hennes sida. Hon är min älskling. :love:
Såhär mysigt har vi haft det. Min älskade Julies första dagar hos mig.
 
Hon är 12 veckor och väger 2 kg. :D
Den andra hunden som syns på en av bilderna är en papillon, så liten är hon. :D
Och min sko är storlek 36. Hon är en plutt, men världens sötaste plutt. :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 685
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 153
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 273
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 194
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp