Bilder på Rådisarna...

tack....
:bow: :rofl: :bump: :bow: :rofl: :bump: :bow: :rofl: :bump:
Synd att dom börjar bli gamla nu bara...


:banana:Charlie :banana:
 
ja dom e så goa mina grabbar....
alltid så glada...och så personliga och sociala...
kommer alltid springandes när man pratar med dom...
och skramlar jag med "godis burken" så kastar dom sig mot gallret för att få först...
så söta... :love:

:banana:Charlie :banana:
 
GUUUD va SSSSSSÖÖÖÖÖTTTTTTAAAAA!!!!!! hur gammla e dom???
 
Jättesöta är de :)! Bilder på mina gerbiler hittar man på min hemsida (länken i min signatur). Gerbiler är SÅ svåra att fota, när jag väl lyckas ta ett bra kort blir jag riktigt nöjd :D.
 
dom e strax över två år nu mina gubbar....

dom e ju jättesvåra att ta kort på...så satans snabba så hälften av alla kort så ser man bara en svanstipp eller en rumpa....

:banana:Charlie :banana:
 
Åh.. vad söta!
Har själv haft fyra st här hemma ;)
Men det avr ett tag sedan nu.. :/
 
två år är väl inte så gammalt! Ökenråttor kan ju bli ca. 5 år!!! Oroa sig icke över deras ålder, de har ju knappt ens lämnat puberteten ;)
 
hehe..va bra...
har hört att dom blir runt två år som hamstrar typ..
fast om dom går över två så kan dom i princip bli hur gamla som helst...
min svägerska hade en som blev 6!!

:banana:Charlie :banana:
 
Tyvärr är det många gerbiler som inte blir äldre än två år... De blir mellan två och fem år och det är ju alltid svårt att veta vilka gerbiler som kommer att bli två och vilka som blir fem.
 
oki...
så jag hade lite rätt ändå då...
men den dagen den sorgen...

Dom e hur som helst underbart söta mina killar...

:banana:Charlie :banana:
 
Bilderna fungerar inte för mig men jag är helt säker på att de är supersöta. Precis som alla råttisar :love:

/Maria
 

Liknande trådar

Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 422
Senast: Mkb
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 015
Senast: Twirro
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 394
Senast: tott
·
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 268
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp