Bilder på våran kisseunge...

CosmicQueen

Trådstartare
...o såååå busig....
Matte blir nervsjuk snart tror jag... :D Dom andra 2 är ju över 7 år o man är lixom inte van att ha en katt som häner i gardinerna tex... :D

har 2 stycken 4-månaders hemma och jag är glad att jag inte vet vad de gör när jag jobbar på dagarna
vissa spår syns, mattor i en hög är normalt och vatten på golvet då man måste anfalla vattenkoppen innan man kan dricka

M

mizzcat

Söööt :love: Han ser precis ut som min lilla Isse , fast han har vitt på nosen också men annars har dom precis lika tecken och färg :)

D

Dean

Åh kattungar är ju bara sååå mysiga. Framkallade just en gammal rulle som legat hemma i över ett halvår. På den var kort på kattungarna som Wilma fick i januari. Man glömmer lätt bort hur söta de var när de var små.

Liknande trådar

Övr. Katt Har länge haft lösa funderingar på att skaffa katt men vet inte om en katt skulle få ett bra liv hos mig då det är en del ensamtid. Jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 681
Senast: Asko
·
Katthälsa Har dykt upp ett problem här hemma med våran 8 månaders kattunge, hona, kastrerad, innekatt. Söker efter någon med samma eller liknande...
Svar
0
· Visningar
505
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
1 627
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
1 271

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kcal stallsysslor
  • Aggresiv häst
  • Namngivningstips..

Omröstningar