Bilder till mitt galleri

H

Hibbla

Har letat överallt och kan inte hitta hur man lägger upp bilder i sitt egna galleri. Gjorde ett tappert försök genom att gå in på mitt galeri, väljer "ladda upp bilder", går jättebra... Tydligen har jag laddat upp två bilder, men de har inte hamnat i mitt galleri eller under det "stora" galleriet "en häst". Vad gör jag för fel?!! :( Var är mina bilder?
 
Sv: Bilder till mitt galleri

Innan jag flyttar på den här tråden så ska jag ge dig ett svar. När ni laddat upp bilderna i galleriet så ska moderatorn godkänna dom innan de syns.
Ibland så tar det 2 minuter och ibland så kan det ta en dag eller två.Det beror alldeles på hur ofta jag (eller Gunnar) är inloggad.

Jag har just godkänt dina bilder så de bör synas i ditt galleri.

/lillebill,moderator Bildgalleriet,Radannonserna och Hundforumet
 
Sv: Bilder till mitt galleri

Har letat överallt och kan inte hitta hur man lägger upp bilder i sitt egna galleri. Gjorde ett tappert försök genom att gå in på mitt galeri, väljer "ladda upp bilder", går jättebra... Tydligen har jag laddat upp två bilder, men de har inte hamnat i mitt galleri eller under det "stora" galleriet "en häst". Vad gör jag för fel?!! :( Var är mina bilder?

Det är mitt problem ocksâ !!!?????? Hjälp
 
Sv: Bilder till mitt galleri

Läs Lillebills svar här ovanför så vet du varför det blir så.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
630
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Bapelsin
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
622
Hemmet Ska ju flytta till nytt hus och vill hängna in det. Behöver vara nät. Problemet är att det är ett ganska stort område jag vill hägna...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp