Bukefalos 28 år!

Tack! :bow:
Någon speciell du tyckte var sötast/vackrast?
Jag tycker nog att minstingen Chleo är sötast och min f.d hund vackrast.
Xena kan man säga vad man vill om! :angel: ;)
 
Den bilden me Xena o Molly va urgullig! :)
Pepsi va himla fin!
Är det corgisar? Säjer bara: vilka öron! :eek: :)
 
Javisst, Dumbos är vad de är. Jag slår vad om att de skulle kunna flyga med dem om de ville en blåsig dag! :rofl:
 
Ja, haha! :) Doris skulle nästan se ut så om hennes stod upp, men ist står dom rakt ut.. Så hon ser ut som ett flygplan! :D
 
:D *putt* :angel:

Kom igen nu, 30 st har kollat på bilderna och ingen vill kommentera utom kpist!
 
Hallå alla ni 56 som kollat på mina bilder!
2 st tyckte de var söta.
Tycker ni resten att de var fula så skriv det. Jag vill ha kommentarer men jag verkar vara en sådan person som inte får några kommentarer alls( men det ska man väl vara glad för när man läst trådarna i Gnägg)
Nu lämnar jag tråden åt sitt öde om ingen orkar med att skriva något.
Jag undrar bara varför andra får ju fullt med kommentarer om de lägger in bilder, jag förstår inte varför inte jag får mer än två. :confused:
Man känner sig ju nästan lite utstött.. :cry: :D
 
om det är till nån tröst har jag slutat att kommentera bilder, man tittar på dom och tänker att dom är söta men jag brukar inte orka skriva det...
 
Jaaa, alla djur är söta. Inga djur är fula. Vad ska man skriva? Det är ju inte så att du ställt någon fråga precis, om exteriör eller liknande. Vill du att vi alla 56 ska skriva ett inlägg där vi skriver hur söta de är? Hur gammal är du, jag skulle aldrig känna mig utstött eller tänka tanken att BE om kommentarer på ett par foton ¨på mina hundar i vardagssituationer. Om jag hade lagt in ett foto på min hund när han vinner BIS på Crufts hade jag däremot väntat mig lite kommentarer och utsällningsdiskussioner. Men vad ska vi diskutera nu? :confused:
 
Tja, jag kan ju erkänna att jag knappt kommenterar bilder heller längre om jag inte ser något som jag tycker är VÄLDIGT sött/vackert.
 
Obs. Det med att vara utstött var stark ironi! Vilket jag hoppades att den här gubben :D skulle förmedla.
Jag ville inte att alla 56 skulle skriva något. Bara några fler än 2.
Sedan är det ju så att nästan alla som lägger upp bilder på sina hundar inte frågar något direkt om exteriör utan bara lagt upp dem iaf.
 
Ok, men jag antar att du ändå menar en del av det. Annars hade du inte skrivit det eller hur? ;)
Jo men det kommentarerna har bestått av i dessa trådar är "sööööt" "guud så gullig" eller "åh vilka små pluttar", du fick några färre av dessa svar. Men vad gör det för vad ger dessa trådar och svar egentligen? Jag älskar hundar, jag gillar att titta på hundbilder, men jag skriver inte svar. Fram tills ett litet tag sedan har det inte varit tillåtet att visa foton på sina hundar på det här forumt. Just för att det kan verka lite sanslöst att det enda diskussionstråden består av är svar som "så söööt" i en ändlös radda.

Ishtar :)

PS. Alla gör naturligtvis som de vill, vill man inte läsa dessa svar behöver man ju inte göra det. Nu ställde du en fråga varför inte vi andra skrev så därför svarade jag på det här viset. Annars hade jag aldrig sagt nåt :smirk:
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 330
Katthälsa Min ena skogis har länge haft problem med pälsen. Den har känts fet, tjock och tovig. Jag har försökt att både bada och kamma henne, men...
Svar
6
· Visningar
1 622
Senast: Kilauea
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 485
Senast: Enya
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 553
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp