Bukefalos 28 år!

Lejonstjarna

Trådstartare
Jag har maser med bilder ligandes i datorn som jag skulle vilja visa. Jag vet att man måste ha dem på en sörver. Men hur får man sådana där fotoalbum som flera har? Jag har bilder på min användare på lunnar kan man länka dit? Hmm kan någon som är duktig hjälppa mig? Snälla
 
Tack har nu skapat mig ett sådant konto. Om jag får problem Kan jag få pm:a dig å ställa fråger min sambo blir så ireterad över mina konstiga fråger.
:)
 
ja gör det du :)
Men det är enkelt, till och med jag fattade :rofl:
 
...nog att jag är dyslektiker men det skulle underlätta om folk stavar rätt. Är du från Mars? :devil: :devil:
 
...nog att jag är dyslektiker men det skulle underlätta om folk stavar rätt. Är du från Mars? :devil: :devil:

Det där tycker jag var ett slag under bältet!!!!! Du har inte funderat på om användaren kanske också är dyslektiker!!!??? Att bara kasta ur sig nåt dylikt är fruktansvärt fräckt tycker jag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 646
Senast: Fetaost
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 525
Senast: Mkb
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 043
Senast: Enya
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 730
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp