Pallas_Athena

Trådstartare
Får man se lite bilder på hur det ser ut när ni tränar???
så kan man kanske få lite tips ooch hjälp :p
vore jättekul att få se andras AR hästar med :rofl:

jag skall försöka lägga ut en bild på min valack men lyckas inte just nu men det kommer :)
 
Jag visst men så länge som vissa bukspottskörtlar överfulla med galla cirkulerar här så blir det inga bilder från min sida.......
 
försöker hitta ett ställe på internet där man kan lägga ut bilder så jag kan ta adressen därifrån och lägga in här. ngn som förstår :D

ngn som vet ett bra ställe man kan göra detta på? :)
 
Tycker att webshots är bra till att lägga upp bilder på. Kan ju inte alls bero på att det är det ända stället jag vet hur man gör på... :angel:
 
Bilde fra i går hvor vi trener piaff.
corenta.jpg

Det jeg var mest fornøyd med når dette bildet ble tatt, var at hesten arbeidet helt av seg selv - d.v.s. uten noen 'driving' fra min side. Med tiden håper jeg å kunne gå litt bort fra henne, slik at det er enda mer tydelig at hun gjør øvelsen 'av seg selv'. På en god dag kan jeg gå bort fra henne nå også, men det tar nok litt tid enda før det sitter ordentlig. Gøy er det iallefall.
:banana:

Anne og Corenta (Lipizzaner)
 
jag tror jag är för oteknisk för att lägga ut en bild :D
hittar ingen sida jag kan lägga ut bild på som jag förstår *ler* :rofl:
 
*håller med!*

Skulle lägga ut bilder från årets första träning. Hittade ett ställe (rättare sagt min liite mer tekniska kompis som tog bilderna hittade) och efter lite frågandes på buke så lyckades vi... Hrm.. Nästan.. Dvs någonstans på Internet finns en bild när vi skrittar fram :D Det tog en sådan satanas tid att "ladda upp" (eller vad man nu säger... :confused: ) så vi hann inte med de andra (35 st...) och nu har vi gömt var vi la den... :D

Hade gärna lagt ut massa bilder, jag tål kritik :D (även dålig, det brukar finnas en grund i det mesta annars är det väl bara att låta bli att lyssna??)

:D Men tyvärr så... Vill inte ödsla en hel dag på det.
 
Jag har bara tre bilder som egentligen är något att ha. Ska se till att få tagit fler bilder när våren börjar komma. ;)


Sökning framåt-nedåt.
framatnedatmarken.jpg




Jag ber om mer böjning och spänner sig lite i nacken.

bojningmarken.jpg




Sluta, precis i en förhållning.
Dock kan jag inte fatta varför hennes hovar blir "avklippta". På bilden jag laddar upp till hemsidan så finns de med med marginal... *lite halv grinig på tripodnet*
slutabar.jpg




Överflödiga kommentarer från "alla vet vem/vilka" är som sagt överflödiga. :devil:
 
Levad :angel:

Tyvärr var det ett hinder ivägen så bakbenen hade lite svårt för att träda in under kroppen :D
Men eftersom andra skyller på en fet mage som hinder kan jag ju skylla på detta :angel:

Men en piaffbild är på gång iallafall.

Båda hästarna i albumet tränas iallafall i AR.
 
haha den var bra :rofl: min häst gör jätte fina levader då till och med så jag åker ur sadeln :D *knashäst*

spider84 vad fin lilla temperaments tjejen e på bilderna, men hon e mycket finare i verkligheten :p
 
Obs! märk väl att min levad inte är breddad heller utan helt jämnt med bakbenen och ganska tätt i hop :D
 
Jättefin!! Har nog aldrig sett en levad med så mycket framåtbjudning. :D
 
Då får du vänta, Snorkis. Under tiden kan ju du lägga ut ett lite album. Det är säkert många som skulle vilja se bilder på när du tränar.
 
:D Skulle ju annars kunna vara en hög carriär eller en låg pesade :angel:
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 299
Senast: Miiikaela_
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 987
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 333
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp