Bildgalleri

_L_

Trådstartare
Vart 17 har det tagit vägen, borta nu?
Inte hängt här på länge så får väl skylla mig själv men vorevore roligt om bilderna finns kvar.
 
Bilderna skall finnas kvar. De är dock betydligt svårare att hitta.

I samband med forumuppgraderingen för ca 7 år sedan flyttade jag bilderna till ett antal egna forum från det speciella galleri-scriptet, om jag nu kommer ihåg rätt.

Aktiviteten i galleriforumen var väldigt låg så jag har för mig att jag slog ihop dem och för några år sedan flyttade jag bildtrådarna (som var flyttade från galleriet och som oftast inte hade några svar eller kommentar) till de vanliga forum jag tyckte de passade bäst under, de fick bild-prefix.

Senare när jag ville minska ned antalet prefix flyttades bilderna till prefix som Gnägg när det gäller hästbilderna och olika Övrigt-prefix för andra djur.

Just när det gäller Gnägg är de ganska lätta att hitta, när det gäller äldre bilder från galleriet, då äldre gnägg-trådar raderades automatiskt. Från följande sida och framåt bör det vara enbart hästbilder:
https://www.bukefalos.se/forums/haestmaenniska.64/page-80?prefix_id=15

Numera läggs bilder in i vanliga trådar, ibland bildtrådar där det handlar om att lägga in just bilder.

Jag hade hoppats hitta någon typ av lösning där man kan visa enbart bilder från olika trådar i någon form av galleri om man just ville se bilder. Jag har dock inte hittat något bra sätt att lösa detta än.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 124
Senast: Hazel
·
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
525
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 856
Senast: Hedinn
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 295
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp