Bildtråd inredningskaos!

em-pirre

Trådstartare
Det var lite snack om detta i nån annan tråd.

Visa din röra, dina skrynkliga gardiner, odiskade disk och högar med osorterade papper, hallar fulla med skor och jackor slängda hur som helst, dammtussar i hörnen och sand i sängen.

Jag vill ha bevis för att många (!) hem inte är perfekta.


Och obs, nu vill jag inte ha bilder på ett perfekt hem med en gaffel i fel låda liksom. Har du det superstädat är denna tråd inte för dig.

Jag försöker få till nån slags okej nivå så att jag snabbt kan slänga in grejer i nåt skåp om det kommer främmande. Bild på ett av skåpen kommer i nästa inlägg
 
16400208877828333766550237938190.jpg

Notera korgen med "viktiga papper" där bak nånstans.
 
jäp. Jag skäms så förfärligt för mitt kaos att jag verklige inte vill föreviga det på bild.
Om det inte syns finns det inte... :angel:

Har ju varit ganska dålig senaste året. Så högarna med ren tvätt, papper som borde gås igenom, kläder som borde till återvinningen och allt som är dammigt gör att jag mest vill gråta. Det har samlats, om man så säger.

När jag blir stor ska jag ha det rent och välstädat....
 
jäp. Jag skäms så förfärligt för mitt kaos att jag verklige inte vill föreviga det på bild.
Om det inte syns finns det inte... :angel:

Har ju varit ganska dålig senaste året. Så högarna med ren tvätt, papper som borde gås igenom, kläder som borde till återvinningen och allt som är dammigt gör att jag mest vill gråta. Det har samlats, om man så säger.

När jag blir stor ska jag ha det rent och välstädat....
Jag tänker att ju fler bilder det postad på perfekta hem, desto mer skäms folk för saker man inte behöver skämmas för. Mer bilder på kaos!
 
Haft manikyr och glögg umgänge, nu ser det ut såhär och jag orkar inte städa bort det. Är även en hög med blöt disk i diskhon såklart, vattnet har blivit kallt så då vill jag inte stoppa ner händerna där heller så det lär inte bli gjort.
20211220_191529.jpg
 
För tillfället är det rätt välstädat här hemma, ligger lite kläder på golvet vid sängen. Tror den stökigaste hörnan just nu är denna.
Schabraken ska egentligen inte ligga där, jobbjackan, halsduk osv ska inte ligga på golvet (brukar hamna i trappen annars) putsa läder lådan ska inte stå där, sen ryktväskan me alla ryktborstar borde inte stå där heller, men har inget bättre ställe för dom.

CE60F534-B690-4A1B-90D2-D51B53C97579.jpeg
 
Just nu är nog förrådet mitt största elände.
Men det är rörigt hemma dock inte på den nivån som det brukar
 

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp