Bildtråd: Tävingsschabrak

Pancakes

Trådstartare
Eftersom tävlingssäsongen börjar dra igång på allvar häromkring och jag inte är en del av den tänkte jag roa mig med annat. Så, kan ni inte slänga in bilder på era tävlingsschabrak?
 
Om du ignorerar ryttarens fantastiska stolsits i detta ögonblick och bara fokuserar på schabraket, ok? ;)
29380
 
Snyggt!
”Råkade”? :D
Att vara hemma skadad ger verkligen massor med tid till att tröstshoppa. :angel::o
Behöver ett nytt tävlingsschabrak då det jag har inte ligger still utan korvar sig.
Har ett hoppschabrak som liknar det här som jag verkligen gillar och då det här fanns hos den lokala butiken så blev det så. 🙂
 

Liknande trådar

Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
629
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
993
Senast: Jerseyite
·
Småbarn På dotterns förskola har de inga haklappar när de äter och inga förkläden när de exempelvis målar. I början tänkte jag att det kanske är...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 446
Senast: Anna
·
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: lillan222
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp