Bildtråden på dressyrhästarna, del X

Var på Tjörns ridklubb och tävlade i lördags. Red en msvc1 på en häst som tyckte det var upprörande att det var en vattenpöl utanför banan 🙄 undrar om han förstod att det är vatten runt hela Tjörn 🤔 aja, 65% red vi ihop så nu är andra kvalet gjort till Msvb

foto: Linda Anderssons foto
00DCA66F-8F5B-4A22-B15B-4DE1D7FEE74A.jpeg
00DCA66F-8F5B-4A22-B15B-4DE1D7FEE74A.jpeg
 
Var på Tjörns ridklubb och tävlade i lördags. Red en msvc1 på en häst som tyckte det var upprörande att det var en vattenpöl utanför banan 🙄 undrar om han förstod att det är vatten runt hela Tjörn 🤔 aja, 65% red vi ihop så nu är andra kvalet gjort till Msvb

foto: Linda Anderssons foto
Visa bifogad fil 57831Visa bifogad fil 57831
Tycker du får ta ett litet snack med ditt lilla "dressyrkackel" om livets hårda skola...dvs vattenpölars varande eller ickevarande....:D:D.
Grattis till kvalet, du är sååå väl förtjänt av dina framgångar nu!
 
Tycker du får ta ett litet snack med ditt lilla "dressyrkackel" om livets hårda skola...dvs vattenpölars varande eller ickevarande....:D:D.
Grattis till kvalet, du är sååå väl förtjänt av dina framgångar nu!

Ha ha ha det har jag gjort 😂 med tanke på att i hagen springer han i varenda vattenpöl borde han inte bry sig 🙄

tack ❤️ Hoppas kunna starta msvb2 den 15/11 men vi får se vad som händer med tanke på coronaskiten 🙈
 
Inte världens bästa bild, men vi är igång igen!
Nu fick jag det att låta som att vi varit avställda igen och det är inte helt sant. 😅 Vi fick nya sadeln i oktober och red igång igen (hade ett litet riduppehåll på ett par veckor innan dess, för att jag fick så satans ont av förra sadeln :o). Sen i november så har vi t.o.m. börjat träna igen. :bump:
 

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
54 670
Senast: Görel
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 936
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 146
Hundavel & Ras En tråd där vi kan diskutera vad detta innebär i praktiken och hur man skulle kunna använda det: X-register ger nya möjligheter...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp