Bildtråden på dressyrhästarna, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ackio

Trådstartare
Ny tråd så Zacke får väl inleda den :love:

DSC_0110.jpg


Man kan ha kul när man är klar ;)
 
Vill för övrigt tacka alla för gratulationerna :love: orkar inte tagga alla för rädd att jag ska missa någon ;)
 
@aprilia han har ett så läckert utseende, din häst! Jag har tänkt på det förut (jag har sett er både på träning och tävling, känner allt igen de där ridbanorna!).
 
Lite mobilbild från dagens promenad. Han gick lite tuffare igår så var bara ute och skrittade så han fick rört på kroppen... Vi längtar till helgen och hoppas på fotoväder ^^
1532111_10153059525425400_7116695826848475701_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 721
Senast: corzette
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
16
· Visningar
784
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Entourage
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
Svar
16
· Visningar
1 118
Senast: zuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp