Bildtråden på dressyrhästarna, del X

Måste ju visa upp Bukekändisen som precis flyttat till min by för att utbildas! Lilla Storm har kommit till två systrar som bådat ridit på FEI-nivå på ponny och är nu runt 20, hon kommer få superbra förutsättningar och har verkligen hamnat på ett toppenställe :)
storm3.JPG
 
Eftersom @Tonto är fd ägaren som är aktiv här så känns det rätt att tagga henne utifrån diskussionen om hästen, med diverse frågor osv .

Om hon inte har lust att svara osv så kan hon ju välja det men tycker ändå det är netikett 👍

Tack! Kom nämligen inte ihåg nicket på den som hade henne tidigare! :up:
(Därav att jag inte taggade, annars hade jag givetvis gjort det!)
 
Dom skulle låna Storm för att deras ponny var skadad om jag inte missförstått det. :) Storm bor egentligen på stället där hon föddes men hon behöver utbildas mer för sin framtida ryttare, så det blir lite byteshandel i ett år eller något liknande.

Aha men du äger inte henne längre? Himla söt hon blev.
 

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 471
Senast: Görel
·
Svar
500
· Visningar
26 625
Senast: tanten
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 118
Senast: gulakatten
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 463
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp