Bildvisning...

åå vilka gulliga kissemissar. vill vill vill ha en långhårig kisse :love:
 
Du är dum och elak som lägger ut så söta bilder på så undetbart söta kattungar. Jag blir ju helt knäpp skulle kunna ha en hel hög sådan hemma här :love: :love: :love: :love: :love:
 
Jätte söta! Och väldigt fyndiga namn! Funderar på namn förfullt jag med, vill också ha ett tema....och jag har inte ens parat min hona ännu.. :smirk:
 
Haha, jag hade en hel drös med olika namn-teman redan när min hona var kattunge! :D Det är ju så roligt att hitta på namn! :idea:
 
Den här bilden var ju ljuvlig!!! :love:
kattungar11.jpg
 
Ja, jag blev ganska nöjd med den! :) Men det var inte lätt, för Marshmallow var på väg ner hela tiden! Jag har en hel drös med bilder där han hänger över kanten och bara de adnra två tittar i kameran... :smirk:
 
Då vet jag vem jag ska kontakta när det är dags att döpa mina små då ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 081
Senast: Sel
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 136
Senast: LevelSkin
·
Kropp & Själ För 11år sedan flyttade jag hemifrån, alldeles förtidigt men ändå i sista stund. Min mamma var iskall och ständigt på jobbet, hade...
Svar
18
· Visningar
1 705
Senast: MalinJ
·
Hundhälsa Ja, bättre trådnamn kommer jag inte på och det är just hjälp jag är i stort behov utav. Några av er kommer kanske ihåg min tråd tråd...
Svar
4
· Visningar
1 059

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp