Bildvisning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildvisning

Ingen som ens kan säga att hon är söt? :(

// K
 
Sv: Bildvisning

Tack!
:D Inte alls en kommentar på beställning... :angel:

// K
 
Sv: Bildvisning

(Inte på beställning, helt ur hjärtat! :) )

Hon är helt bedårande! :love: En sån söt unge!
...Usch vad sugen jag blir! ;) *fniss*
 
Sv: Bildvisning

Jag tycker hon är underbar! Jag har själv velat ha bebis ganska länge men efter månader av bråk med min sambo så har jag varit tvungen att ge med mig och vänta några år till :cry:

Så än så länge får jag nöja mej med att se på alla andras underverk!
 
Sv: Bildvisning

Hon är jättesöt, jag har lite svårt för bildtråder bara, "Gnägg" svämmar över av dem... ;)
Men go och gullig unge har du! :love:
 
Sv: Bildvisning

Ahhh hjälp, skulle man få chansen att hålla en sån liten goding skulle jag aldrig kunna släppa henne ifrån mig igen... *ler* guuuud så söt!!!
 
Sv: Bildvisning

Det där är farligt :crazy:
Nu måste du posta henne till mig omedelbart :devil:
Du förstår väl att du inte kan sätta in foton på en sådan sötnos och tro att du får ha henne för dig själv :mad:
 
Sv: Bildvisning

Nej, nej...jag krävde att få henne och du sade om du fick lov att hålla henne. Det löser vi snabbt för postas hon till mig först får du inte hålla henne :devil:
 
Sv: Bildvisning

Hon är säkert helt underbar, men efter datorkrasch med bara basic funktioner installerade (typ IE :angel: ) så har vi inget bildvisningsprogram!
Själv så är jag stolt moster åt två tjejer, 18 resp 1 mån och faster åt en tjej, 3 mån :love:
 
Sv: Bildvisning

Jättesöt! :love: För övrigt har hon likdan fleecejacka som min Hannah!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 290
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 053
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 949
Senast: gulakatten
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 346
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp