Billig digitalkamera

M

Mykatt

Någon som har något tips om en bra och billig digitalkamera? Minst 2 mpix, och under 1500:- Vart hittar jag en sådan?
 
Jag köpte min Labtec DC-2320 på Microstore när de hade en drive på den, då betalade jag 795:- nu kostar den 840:- + porto

Den är lätt att använda och kan oxå filma små snuttar. Den är visserligen inte bäst på närbilder inomhus med blixt. Men för mina syften duger den bra och det är ju inte hela världen om den skulle försvinna.
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
798
Senast: Fetaost
·
Fritid Skulle behöva nått gummistövelsliknande att ha när jag promenerar i skogen. Går oftast 1-1,5 mil, så inga långvandringar men har...
2
Svar
38
· Visningar
1 111
Trädgård & Växter Snart är det vår, och med våren kommer gräsklippningen igång. Vi hade en robot förra året, men den orkade inte med hela gräsmattan. Vi...
2
Svar
20
· Visningar
971
Senast: sthu
·
Fordon Funderar att ev byta bil till hösten. Har idag en Kia Rio 2016 och det är i den storleken jag tänker mig. Gärna SUV- aktig, men inget...
Svar
19
· Visningar
660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp